شناسهٔ خبر: 19091263 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آلگری: تساوی برابر آتالانتا تلنگر خوبی برای ما بود

90111

سرمربی یوونتوس بعد از تساوی برابر آتالانتا تاکید کرد که تیمش اشتباهات بدی داشت که نباید برابر موناکو آنها را مرتکب شود.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از فوتبال ایتالیا، یوونتوس در آغاز هفته سی و چهارم سری A به مصاف آتالانتا رفت که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

یوونتوس در این دیدار با نتیجه‌ دو بر یک از آتالانتا پیش بود اما در دقیقه ۸۹ گل تساوی را به دریافت کرد تا دو امتیاز حساس را از دست بدهد.

آلگری در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: اشتباهات داوری در رقم خوردن این تساوی نقش داشت. با این حال تنها داوری باعث از دست رفتن دو امتیاز نشد. چند اشتباه بد داشتیم و نباید آنها را در دیدار برابر موناکو هم تکرار کنیم. این دیدار را باید فراموش و به دیدار حساس برابر موناکو فکر کنیم.

او ادامه‌ داد: درست است که دو امتیاز را برابر آتالانتا از دست دادیم اما اشتباهاتی که در این دیدار داشتیم، تلنگر خوبی قبل از دیدار حساس برابر موناکو است. نشان دادیم برابر تیم‌های سرعتی، احتمال اشتباه کردن داریم. موناکو تیم بسیار سرعتی است و نباید برابر آنها اشتباه کرد.

سرمربی یوونتوس در پایان سخنانش گفت‌: با ۹ امتیاز اختلاف نسبت به رم در صدر جدول رده‌بندی جای داریم اما هنوز تکلیف عنوان قهرمانی مشخص نیست. باید به تلاش خود ادامه‌ داد. بازی‌های حساسی پیش‌رو داریم. امیدوارم بتوانیم در نهایت جام قهرمانی را به دست آوردیم.

انتهای پیام

نظر شما