شناسهٔ خبر: 19090746 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یازده کشته و زخمی در انفجار کراده بغداد

بر اثر انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در منطقه کراده واقع در مرکز بغداد دو شهروند عراقی و چهار مامور پلیس کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از بغداد ؛ منابع امنیتی عراقی اعلام کردند بر اثر انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در منطقه کراده واقع در مرکز بغداد دو شهروند عراقی کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند. برخی منابع اعلام کردند همچنین در این انفجار چهار مامور پلیس کشته و پنج نفر زخمی شدند.
این انفجار در نزدیکی اداره راهنمای و رانندگی این منطقه رخ داد و منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان عراقی شد.
گروه تروریستی و تکفیری داعش در بیانیه ای مسئولیت انفجار انتحاری خودروی بمب گذاری شده در منطقه کراده بغداد را که چهار کشته بر جا گذاشت ، برعهده گرفت .
 گروه تروریستی داعش روز شنبه با انتشار بیانیه ای در خبرگزاری اعماق وابسته به این گروه مسئولیت انفجار دیشب در بغداد را بر عهده گرفت .
گروه داعش تاکید کرد یکی از عناصر این گروه در اقدامی انتحاری خودروی بمب گذاری شده خود را درمنطقه شیعه نشین کراده در مرکز بغداد منفجر کرده است .
منابع امنیتی عراق اعلام کردند بر اثر انفجار انتحاری خودروی بمب گذاری شده که جمعه شب در نزدیکی یک مرکز راهنمایی و رانندگی پلیس عراق در منطقه کراده رخ داد ، دست کم چهار مامور پلیس کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند .
منابع امنیتی افزودند انفجار درخیابان ابونواس در مجاورت کرانه شرقی رود دجله رخ داد . سفارت فرانسه نیز در این منطقه قرار دارد .
دفاتر رسانه های خارجی در بغداد  نیز در یکی از خیابان های مجاور محل وقوع انفجار قرار دارند .

نظر شما