شناسهٔ خبر: 19089314 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پایان تلخ دوستی تلگرامی ۳ نوجوان آملی

جامعه > حوادث - ایران نوشت: چند روزقبل مأموران پلیس بخش امامزاده عبدالله درشهرستان آمل از درگیری بین سه نوجوان در روستای «اسکومحله» با خبرشده وخود را به آنجا رساندند.

صاحب‌خبر -

آنها در بررسی‌های مقدماتی دریافتند، سه نوجوان به دلیل اختلاف و مشاجره شدید در فضای مجازی با یکدیگرقرارملاقات حضوری گذاشته وپس ازدرگیری شدید، یکی ازآنها به نام «رضا» از سوی نوجوان دیگر به نام «علی» با ضربات چاقو بشدت مصدوم و پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است.

این درحالی بود که مأموران دریافتند عامل جنایت ازمحل گریخته و در مکان نامعلومی مخفی شده است.بنابراین پس از تشکیل اکیپ ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس امنیت، موضوع در دستور کار قرار گرفت. تا اینکه سرانجام با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس، مخفیگاه عامل قتل شناسایی و او در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

متهم در تحقیقات ضمن اعتراف به قتل گفت: «ما در«تلگرام» باهم دوست شده بودیم. تا اینکه به خاطر مسائلی با هم جروبحث‌های مجازی می‌کردیم و برای گفت‌و‌گوی حضوری با هم قرار ملاقات گذاشتیم. اما آنجا بین ما جروبحث شدیدی درگرفت واین اتفاق افتاد.»

سرهنگ «ولی‌الله گنجیان مقدم» فرمانده انتظامی شهرستان آمل ضمن اعلام این خبر و با بیان اینکه اغلب این رفتار‌های پرخطر و پرخاشگرانه نوجوانان نتیجه بازی‌های خشن رایانه‌ای و فیلم‌های ماهواره‌ای و استفاده  نامناسب  از فضای مجازی است، خاطرنشان کرد: پرخاشگری و خشونت از جمله موضوع های اساسی مطرح شده در بازی‌های رایانه‌ای و فیلم‌های ماهواره‌ای است. ضمن اینکه پرسه زدن نوجوان‌ها وجوان‌ها درشبکه‌های مجازی می‌تواند عوارض جدی و جبران‌ناپذیری داشته باشد. به همین خاطروالدین باید همواره مراقب فرزندان‌شان و خطراتی که درکمین‌شان نشسته اند باشند تا شاهداین اتفاقات هولناک نباشیم.

 

302

برچسب‌ها:

نظر شما