شناسهٔ خبر: 19089020 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه نهاوند:

نادیدگرفتن خدمات نظام توسط بعضی کاندیداها زیرسوال بردن اصل نظام است

نهاوند – ایرنا – امام جمعه نهاوند گفت: برخی از کاندیداها دستاوردهای نظام اسلامی را زیر سوال می برند و به گونه ای وانمود می کنند که در ایران فقط فقر و فساد وجود دارد و هیچ کاری صورت نگرفته است .

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباسعلیس مغیثی نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند افزود: نباید خدمات نظام را زیر سوال برد زیرا این خواست آمریکا و دشمن است در حالیکه می دانیم در طول 38 سال عمر جمهوری اسلامی همه دولتها آمده اند کار کرده اند و به کشور خدمت شده است .
وی گفت: بعضیها در این زمینه بی انصافی می کنند و یا سیاه نمایی می کنند.
وی با تاکید بر رعایت اخلاق در انتخابات گفت: تبلیغات باید آگاهی بخش باشد و نه جنجال و هیاهو آفرینی و سرکار گذاشتن مردم .
وی گفت: رقابتهای انتخاباتی نباید به گونه ای باشد که به رفاقتهای ملی لطمه ای وارد کند زیرا اگر به جان هم بیفتیم و اختلاف ایجاد کنیم در این بین دشمن سودش را می برد .
امام جمعه نهاوند در ادامه مساله اصلی روز را بحث انتخابات ذکر کرد و افزود: امروز مساله اصلی انتخابات و حضور حداکثری و انتخاب اصلح در آن است که در این زمینه باید هیات های اجرایی و نظارت امانتدار رای مردم باشند و مواظب باشند در این امانت دستبردی نشود .
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه های آمریکا علیه انقلاب اسلامی گفت: آمریکا در اوایل انقلاب همه گونه توطئه علیه نظام طراحی و اجرا کرد اما نتوانست حریف آن شود لذا امروز هم از ما ترس دارد و نمی تواند اقدام نظامی بر ضد کشورمان داشته باشد .
وی گفت: آمریکا که از شیوه فشار نظامی علیه ما نا امید شده به جنگ فرهنگی و اقتصادی رو آورده و با تحریمها و تهدیدهای فرهنگی سعی در مقابله با انقلاب دارد که در این زمینه همه باید هوشیار باشند و توطئه او را خنثی کنند.
شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 190 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است .
انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
7525/6993
خبرنگار : وحید سیفی**انتشار: اکبر بهاروند

انتهای پیام /*

نظر شما