شناسهٔ خبر: 19088100 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ابتکار | لینک خبر

از سوی شریعتمداری صورت گرفت

محکومیت توهین به شئونات اسلامی از ناحیه فرد منتسب به ستاد حسن روحانی

صاحب‌خبر - رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی با انتشار متنی توهین به شئونات اسلامی از ناحیه فردی منتسب به ستاد این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را محکوم و بر برخورد قاطع با وی تاکید کرد.
در متن این نامه که خطاب به رئیس ستاد ایلام نوشته شده آمده است: «به قرار اطلاع قرائت متن طنزآمیزی در اجرای برنامه افتتاحیه آن ستاد دور از شئون مذهبی و خارج از ضوابط تبلیغاتی ستادهای تبلیغاتی جناب آقای دکتر حسن روحانی بوده و موجب جریحه‌دار شدن احساسات برخی علما و متدینین نیز شده است. از آنجا که دفاع از حریم قدسی ائمهء معصومین علیهم السلام وظیفه یکایک مسلمانان اعم از اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا و اصولگراست، شایسته است فوراً با فرد خاطی قاطعانه برخورد شده و از هرگونه فعالیت احتمالی وی در ستاد جلوگیری به عمل آید.ستاد مرکزی با اعلام تاسف از این حادثه و محکوم کردن آن، حفظ مقدسات
و ارزش های دینی را در هر شرایطی ضروری دانسته وکلیه ستادها را در ادامه راهی که در پیش داریم به دقت کامل در اینخصوص توجه میدهد و البته هر گونه سوء استفاده سیاسی از این رخداد را نیز محکوم می‌نماید. در فعالیت‌های گسترده مردمی انتخاباتی و برای هر نامزدی وقوع خطاهای مختلف را باید محتمل دانست، ولی در قبال اشتباهاتی از این دست که ممکن است از روی سوءنیت و بی اعتقادی هم نباشد باید حساس بود».

نظر شما