شناسهٔ خبر: 19083981 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

پیکر مطهر مرزبان شهید در زاهدان تشییع شد

گروه فرهنگی: پیکر پاک و مطهر مرزبان شهید ستوان‌سوم علی پودینه ظهر امروز، جمعه 8 اردیبهشت‌ماه از مصلی قدس زاهدان به سمت گلزار شهدای این شهرستان تشییع و در بهشت مصطفی به خاک سپرده شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، پیکر پاک و مطهر مرزبان شهید ستوان‌سوم علی پودینه ظهر امروز، جمعه 8 اردیبهشت‌ماه از مصلی قدس زاهدان به سمت گلزار شهدای این شهرستان تشییع و در بهشت مصطفی به خاک سپرده شد.
در این آیین، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، سردار سرتیپ قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا، علی‌اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان و جمع کثیری از مسؤولان کشوری و استانی نیز حضور داشتند.
پیکر پاک و مطهر شش مرزبان شهید به نام‌های مهدی امینی، حسین طاهریان، حجت کاظمی، صادق خدادادی، امیرمحمد مکاری و معین بیانی نیز صبح امروز به مشهد مقدس و پیکر پاک یک شهید دیگر نیز به زادگاهش کرمان انتقال یافت.
پیکر شهید ستوان سوم حمیدرضا جهانتیغ نیز ظهر امروز، بعد از اقامه نماز جمعه در شهرستان زابل تشییع و به آغوش خاک سپرده شد.
به گزارش ایکنا، چهارشنبه شب، 6 اردیبهشت، در درگیری مأموران هنگ مرزی میرجاوه و تروریست‌های مسلح، ۹ تن از مأموران نیروی انتظامی به شهادت رسیدند و 2 سرباز وظیفه نیز مجروح شدند. بنا به اعلام پلیس ناجا، تروریست‌ها در صفر مرزی پاکستان به کمین نشسته بودند و حمله از این مرز صورت گرفته است.

نظر شما