شناسهٔ خبر: 19083568 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج شهرضا:

دشمنان ما به دنبال ناکارآمد نشان دادن اسلام ناب به جهانیان هستند

R41346/P1384/S6,51/CT11

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: دشمنان ما به دنبال ناکارآمد نشان دادن اسلام ناب به جهانیان هستند و با مبارزه با روحیه انقلابی به ترویج بی‌تفاوتی در جوامع اسلامی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرضا، حجت‌الاسلام علی‌اکبر دلدار در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرضا با بیان اینکه سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم نامگذاری شده است اظهار داشت: شهید مطهری به عنوان الگوی برابر و نیاز ضروری آموزش اعتقادات در جامعه ایران شناخته می‌شود.

وی افزود: ذات نظام مقدس ما با آموزش‌های اعتقادی شناخته می‌شود و وجه تمایز جامعه اسلامی ایران با همه جوامع بشری در آموزه‌هایی است که از خالق هستی در قالب قرآن و سنت به ما رسیده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: نیروهای انسانی که تحت این آموزه‌ها تربیت می‌شوند مقتدرترین نیروها هستند و این افراد همان شهادت طلبانی هستند که امروز کل دنیا از آنها حساب می‌برند و مایه عزت دین و ملت متدین ایران اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه شهادت شهید مرتضی مطهری به دست عوامل دشمن خود دلیلی بر وحشت دشمن از وجود این شخصیت بزرگوار بود، بیان کرد: دشمنان ما به دنبال ناکارآمد نشان دادن اسلام ناب به جهانیان هستند و با مبارزه با روحیه انقلابی به ترویج بی‌تفاوتی در جوامع اسلامی هستند.

دلدار با بیان اینکه بزرگترین رمز موفقیت شهید مطهری معنویت بود، بیان کرد: بنابراین ما هم اگر خودمان را اصلاح کنیم و به معنویات بیشتر توجه داشته باشیم، می‌توانیم مانند آن شهید بزرگوار در جامعه مؤثر واقع شده و خدمات ارزنده‌ای برای اسلام و تشیع ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: در طول هفته عقیدتی سیاسی برنامه‌های مختلفی از سوی ناحیه مقاومت بسیج شهرضا اجرا می‌شود، این هفته زمان مناسبی برای توجه بیشتر به برنامه‌های عقیدتی سیاسی است و درکل تمام سال در کشور و نظام ما هفته عقیدتی سیاسی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با بیان اینکه هفته عقیدتی سیاسی و معلم فرصت خوبی برای مطهری‌شناسی است، گفت: بزرگترین نیاز امروز جامعه ایران اسلامی، شناسایی نیروهای انسانی هم چون شهید مطهری است.

وی با اشاره به اهداف برنامه‌های اعتقادی و سیاسی در هفته عقیدتی افزود: برگزاری یادواره شهدا در راستای تجلیل از شهید مطهری و آشنایی با راه و هدف او، ارجاع تفکر بسیج و بسیجی به اسلام ناب و بی‌پیرایه و گسترش نگاه عمیق و اقناعی به اسلام و انقلاب که پاسخگوی همه نیازهاست و از شبهه پراکنی نمی‌هراسد از اهداف برنامه‌های اعتقادی و سیاسی در هفته عقیدتی است.

دلدار گفت: ایجاد انگیزه قوی در دینداری و پرورش غیرت دینی، تجدید عهد با مظاهر هویتی سپاه که همان قدرت اعتقادی آن است، تشویق بسیجیان به آشنایی عمیق با اعتقادات اسلامی در عصری که اخبار سطحی و بی محتوا چشم‌ها و گوش‌ها را پر کرده است از دیگر اهداف برنامه‌های هفته عقیدتی است.

وی با اشاره به برنامه‌هایی سپاه ناحیه شهرضا در هفته عقیدتی، بیان کرد: فضاسازی محیطی در سپاه و حوزه‌های مقاومت بسیج، اجرای مسابقه از ویژگی‌های شهید مطهری(ره) و کتب او به تناسب موضوعات مرتبط به در سطح سپاه و بسیج، جلسه بزرگداشت شهید مطهری (ره) و تجلیل از مربیان در سطح سپاه و بسیج از برنامه‌های این هفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرضا تصریح کرد: برگزاری نشست سیاسی در ناحیه و برگزاری نشست‌های عقیدتی با موضوع روحیه انقلابی در حوزه‌های علمیه و حوزه‌های مقاومت بسیج از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی در شهرضا است.

انتهای پیام/

نظر شما