شناسهٔ خبر: 19083360 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ابوبکر کمرا قاری موریتانیایی در رشته حفظ کل؛

مسابقات ایران مورد پسند اکثر قراء و حفاظ است

خبرگزاری شبستان: نماینده کشور موریتانی در سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت: مسابقات ایران از جمله مسابقاتی در جهان اسلام است که مورد پسند اکثر شرکت کنندگان می باشد.

صاحب‌خبر -

ابوبکر کمرا قاری موریتانیایی در گفتگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: مسابقات بین المللی ایران از بهترین و با کیفیت ترین مسابقاتی است که در جهان اسلام انجام می شود.

وی افزود: آنچه قابل تقدیر است اجماع مسلمانان در یک مکان واحد است که به لطف جمهوری اسلامی ایران هر سال این امر صورت می گیرد و من به نمایندگی از ملت موریتانی از دولت جمهوری اسلامی ایران کمال تشکر را دارم.

ابوبکر کمرا با اشاره به نظم مسابقات تصریح کرد: مسابقات ایران از نظمی مثال زدنی برخوردار است. ارسال آئین‌نامه و دعوت نامه چند ماه قبل از مسابقات نشان از نظم زیاد این مسابقات دارد.

وی ادامه داد: مردم ایران ملتی مهمان نواز و از اتحادی قوی برخوردار هستند و دلیل آن این اتحاد میان مردم ایران بخاطر وجود رهبری آگاه، دانا، خردمند یعنی ایت الله خامنه ای است. مردم ایران باید شکر گذار وجود رهبری بزرگ همچون آیت الله خامنه ای باشند که وجودش باعث ایجاد اتحاد در این کشور شده است.

نماینده موریتانی بیان داشت: مسابقات ایران از جمله مسابقاتی در جهان اسلام است که مورد پسند اکثر شرکت کنندگان می باشد. هرسال هنگامی که به زمان برگزاری این مسابقات نزدیک می شویم برای انتخاب نماینده کشور موریتانی شور و هیجانی میان قاریان و حافظان شکل می گیرد.

وی در پایان بیان داشت: به عنوان عضو کوچکی از یک جامعه قرآنی مسلمانان را به حفظ وحدت و اتحاد دعوت می نمایم مسلمانان باید بدانند بدون وحدت نمی توانند احکام الهی را که خداوند بسیار به آن تاکید دارد به سرانجام برسانند.

نظر شما