شناسهٔ خبر: 19082503 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وضعیت اکران «سمفونی تولد» و «دوئت» به کجا رسید؟

پیمان جعفری از آخرین فیلم‌هایی که در آن‌ها نقش تولیدی داشته خبر داد.

صاحب‌خبر -
از علت حضور «انزوا» در جشنواره جهانی تا آخرین وضعیت «سمفونی تولد» و «دوئت»پیمان جعفری تهیه کننده و مدیر تولید سینما در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه سینما   گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دلیل ارائه فیلم سینمایی «انزوا» به جشنواره جهانی فجر گفت: به هر حال فکر می‌کنم که حضور در جشنواره جهانی فجر وظیفه ما است زیرا این جشنواره به خودمان تعلق دارد، وقتی که بتوانیم خودمان را در آن نشان بدهیم توانسته‌ایم ایران را نشان بدهیم .

وی افزود: جذاب‌ترین نکته این است که اگر بتوانیم در این جشنواره در کنار خارجی‌ها رقابت داشته باشیم می‌توان گفت که ایرانی هستیم.

وی از حضور فیلم سینمایی «انزوا» در دیگر جشنواره‌های بین‌المللی بیان کرد: برنامه‌هایی برای حضور این فیلم در جشنواره‌های بین‌المللی دارم اما ترجیح می‌دهم جزیئات آن را به زمان دیگری موکول کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا موضوع فیلم «انزوا» به نحوی است که بتواند مخاطبان خارجی را به سمت خودش جذب کند، گفت: به هر حال تولید فیلم «انزوا» برای من یک تجربه بود. باید تجربه کنیم تا بفهمیم که چنین فیلم‌هایی را در کجا می‌توان عرضه کرد.

وی افزود: امیدواریم که بتوانیم نظر مخاطبان جهانی را به فیلم «نزوا» جلب کنیم چون اگر بشود یک تور دور دنیا با این فیلم اتفاق بیفتد به نظر می‌رسد که می‌توانیم یک بخش جدید را در خارج از کشور راه بیندازیم.

جعفری در رابطه با زمان اکران این فیلم در ایران بیان کرد: اگر به توافق برسیم فیلم را در همان زمان اکران عید فطر به نمایش درمی‌آوریم.

جعفری درباره آخرین وضعیت اکران دو فیلم «دوئت» و «سمفونی تولد» عنوان کرد: پروانه نمایش فیلم «دوئت» نیز گرفته شده و منتظر اکران آن هستیم اما زمان قطعی آن مشخص نیست. فیلم «سمفونی تولد» در حال حاضر متوقف است و بعد از بازبینی در تدوین به مرحله صداگذاری می‌رسد.


انتهای پیام/

نظر شما