شناسهٔ خبر: 19080717 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سومین جشن دانش آموختگی دانشجویان پردیس کیش دانشگاه تهران برگزار شد

کیش – ایرنا – سومین جشن دانش اموختگی 163 دانشجو در مقاطع کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری در پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران برگزار شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، رئیس پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران شامگاه پنجشنبه در این مراسم با تبریک به دانش آموختگان و خانواده آنها به رویکرد بین المللی این دانشگاه در ارتقاء جایگاه علمی آن در سال گذشته اشاره کرد و گفت : در این راستا بیش از 9 قرار داد همکاری بین المللی با دانشگاه ها و موسسات بین المللی مختلف همچون مرکز 'مطالعات عالی لیون فرانسه' و دانشگاه پلی تکنیک میلان' بسته شده است .
منصورخلیلی عراقی افزود : کشور زمانی در مسیر رشد و توسعه پایدار قرار می گیرد که نیروهای کیفی و واجد شرایط آمده باشند و مدیران و مسئولان کشور نیز بتوانند این نیروها به نحو شایسته ای استفاده کنند .
رئیس پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران تصریح کرد: کشوری می تواند به تکنولوژی های جدید دست یابد که از قابلیت ها تکنولوژیکی و اجتماعی استفاده کند .
رئیس پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران گفت : از زمان تاسیس این دانشگاه بیش از دو هزار 441 دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری دانش آموخته شده اند .
در سومین دوره جشن دانش آموختگی این دانشگاه 163 نفر دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی؛ شامل 13 مورد کارشناسی 148 مورد کارشناسی ارشد و 2 مورد دکتری شرکت داشت.
سومین جشن دانش آموختگی دانشجویان پردیس کیش دانشگاه تهران پنجشنبه شب از ساعت 21 تا 23 با حضور رئیس دانشگاه تهران، امام جمعه کیش ،امام جمعه اهل سنت، مدیرعامل منطقه آزاد معاونان و مدیران ،روسای دانشگاه های کیش، استادان دانشگاه ، دانشجویان و خانواده های آنها در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد .
1641/ خبرنگار و انتشار دهنده : امیر برزی

انتهای پیام /*

نظر شما