شناسهٔ خبر: 19080640 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

زمان کافی نداشتم تا به رکوردهای جهانی‌ام نزدیک شوم

براری: مردم دعا کنند با مدال طلا به ایران برگردم

ملی پوش وزنه برداری کشورمان گفت: تمام تلاشم را می کنم مثل سال گذشته با مدال طلای آسیا به ایران برگردم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، محمدرضا براری وزنه بردار دسته ١٠٥ کیلوگرم ایران درخصوص رقابت های قهرمانی آسیا در ترکمنستان، اظهار کرد: امسال در مسابقات وزنه برداری  قهرمانی بزرگسالان آسیا ورزشکاران خوبی در مسابقات حاضر شده اند. در دسته های قبلی که مسابقات برگزار شده وزنه های خوبی ثبت شد و نماینده های ایران نیز خوب کار کرده اند. این نشانگر این است که مسابقات کیفیت بالایی دارد.

وی در خصوص آمادگی خودش در این دوره از رقابت ها، عنوان داشت: بعد از المپیک چند ماه استراحت کردم تا ریکاوری کنم و ٤٥ روز است که برای این مسابقات تمرینات را شروع کرده ام. به آمادگی مورد نظرم نرسیدم اما باز هم شرایطم خوب است. بهتر از دوره گذشته هستم و امیدوارم بتوانم وزنه های خوبی ثبت کنم.

وزنه بردار دسته ١٠٥ کیلوگرم ایران درباره رقیبانش، گفت: حریفان زیادی در این دسته دارم که اجازه نمی دهند خیلی ساده مدال طلا را بگیرم. وزنه بردار ازبکستان حریف اصلی من است و قزاق و کره هم ورزشکاران خوبی دارند. مردم دعا کنند که مسابقات قهرمانی آسیا را مثل سال قبل با مدال طلا تمام کنم. 

براری تاکید کرد: در این مدت تلاش کردم تا به رکوردهای خوبی برسم. زمان کافی نداشتم تا به رکوردهای جهانی ام نزدیک شوم اما رکوردهای آسیایی ام را زده ام و امیدوارم در مسابقات نیز بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی در پایان با اشاره به حضور علی هاشمی در دسته 105 کیلوگرم خاطرنشان کرد: من و هاشمی باهم رفیق هستیم. ایران همیشه در سنگین وزن دو نماینده داشته که این پتانسیل وزنه برداری ایران را نشان می دهد. وی به تازگی وارد این وزن شده و شرایط خوبی دارد. ما مثل دو برادر هستیم و در روز مسابقه کنار هم تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما