شناسهٔ خبر: 19080627 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تایید صلاحیت 877 نفر از داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در جهرم

فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: 877 نفر از داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در جهرم تایید صلاحیت شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا صحرائيان رئیس ستاد برگزاری انتخابات شهرستان جهرم در جلسه مشترک بخشداران، هیئت های اجرایی و نظارت که با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات و مدیر کل فناوری ستاد انتخابات استان فارس برگزارشد، گفت: با پایان مهلت قانونی بررسی صلاحیت نامزدهای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در هیئت های اجرایی و نظارت، 90درصد نامزدهای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان جهرم تایید صلاحیت شدند.
 
صحرائیان افزود: از 138 داوطلب شرکت در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر جهرم،7 نفر انصراف دادند و 10نفر نیز صلاحیت آنها از سوی هیئت نظارت احراز نشد.
 
وی ادامه داد: در شهر باب انار از 19 نفر از افراد ثبت نام کننده برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی این شهر،  یک نفر انصراف داده است و 4 نفر از سوی هیئت نظارت صلاحیت آنها احراز نشده است و در حال حاضر14 نفر داوطلب باقی مانده اند.

صحرائیان گفت: در شهر خاوران از 19 نفر ثبت نام کننده، 3 نفر از سوی هیئت اجرایی و 4 نفر ار سوی هیئت نظارت صلاحیت آن ها احراز نشده است و در حال حاضر 12 نفر داوطلب باقی مانده اند.
 
وی با اشاره به آمار ثبت نامی کاندیداهای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر دوزه، بیان کرد: در شهر دوزه 12 نفر ثبت نام کردند و صلاحیت تمامی کاندیداها توسط هیئت های اجرایی و نظارت تایید شده است.
 
فرماندار ویژه ی جهرم تصریح کرد: در شهر قطب آباد نیز از 18 نفر ثبت نامی، صلاحیت 3 نفر از سوی هیئت نظارت احراز نشده است و در حال حاضر 15 نفر داوطلب برای رقابت در انتخابات شورای اسلامی این شهر حاضر اند.
 
معاون استاندار فارس در خصوص وضعیت تایید صلاحیت شدگان نامزدهای انتخاباتی شورای های اسلامی روستا در بخش های مختلف شهرستان جهرم نیز گفت: در بخش مرکزی نیز از 176 نفر ثبت نامی، یک نفر توسط هیات اجرایی و 2 نفر از سوی هیئت نظارت صلاحیت آن ها احراز نشده است.

هادی پژوهش ادامه داد: در بخش خفر نیز از مجموع 302 نفر ثبت نامی، 5 نفر توسط هیئت اجرایی و 32 نفر از سوی هیئت نظارت صلاحیت آن ها احراز نشد و همچنین 5 نفر نیز انصراف دادند که در مجموع ۲۶۰ نفر از داوطلبین باقی مانده اند.
 
وی تصریح کرد: در بخش کردیان 84 نفر ثبت نام کردند که در این بین هیچکدام انصراف نداده و همگی توسط هیت های اجرایی و نظارت، تایید صلاحیت  شده اند و در بخش سیمکان نیز از 200 نفر ثبت نامی 8 نفر انصراف دادند و  4 نفر توسط هیئت اجرایی و 2 نفر از سوی هیئت نظارت صلاحیت آنها احرازنگردید و در حال حاضر 186 نفر داوطلب باقی مانده اند.  
 
صحرائیان اظهار داشت: افرادی که صلاحیت آنها احراز نشده است و اعتراض  نموده اند، اعتراض آنها در هیئت های نظارت استان و شهرستان در حال بررسی است که اسامی نهایی 20 اردیبهشت ماه اعلام می شود.
انتهای پیام/ر

برچسب‌ها:

نظر شما