شناسهٔ خبر: 19080059 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه وسملقان در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مجلس: تداوم روند کنونی توسعه به نفع نظام است

vبجنورد- ایرنا- یکی از نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رشد اقتصادی کشور از مهم ترین توفیقات و دستاوردهای دولت یازدهم است، گفت: تداوم روند کنونی توسعه به نفع نظام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علی قربانی پنجشنبه شب در آیین آغاز به کار ستاد جوانان و دانشجویان دکتر روحانی در بجنورد اظهار کرد: رشد اقتصادی در این دولت هم اکنون بیش از 7درصد رسیده است.
نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان افزود: یکی دیگر از دستاوردهای دولت، دور کردن سایه جنگ از این کشور است.
وی با بیان اینکه میزان تورم در ابتدای دولت یازدهم 43 درصد بود گفت: اقتصاد به هنگام تحویل با منفی 6.7 درصد و میزان بدهی هم 500 هزار میلیارد تومان بود.
وی با اشاره به اینکه دغدغه های اقتصادی و وضعیت نامناسب سبب شده تا موضوع اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شود گفت: کشور در هشت سال مدیریت دولت گذشته، 800 میلیارد دلار درآمد داشت.
نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه وسملقان خاطرنشان کرد: شرایط به گونه ای شد که بانک مرکزی مورد تحریم قرار گرفت و این موضوع یعنی اعلان جنگ اقتصادی علیه کشور بود.
وی افزود: پول سفارتخانه ها باید با کیف حمل و جابه جا و پول های نفت هم بلوکه می شد، برای دور زدن تحریم نیز بخشی از پول نفت به حساب بابک زنجانی رفت و در نتیجه آن، ‌موضوع اختلاس کلان پیش آمد.
نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه وسملقان در مجلس شورای اسلامی تعامل اقتصادی با دنیا را از رویکردهای دولت یازدهم عنوان کرد و گفت: شمار هواپیماهای کشور 245 فروند است که 100 فروند از این تعداد زمین گیر است و در این دولت خرید 200 فروند​ هواپیما در دست پیگیری است.
این نماینده مجلس سه برابر شدن قیمت خرید گندم، سه برابر شدن تولیدات کشاورزی، چهار برابر شدن درامد دهک های پایین جامعه و توجه به فقرا را از دستاوردهای دولت یازدهم عنوان کرد.
7185 / 1744 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: علی اضغرافتاده

* همشهریان گرامی خراسان شمالی برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادها می توانند به یکی از روش های ذیل از فعالیت های رسانه ای و خبری این استان آگاه شوند.
مراجعه به سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : http://www.irna.ir/nkhorasan
با عضو شدن در کانال تلگرامی خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : https://t.me/irnabojnurd
با فالو کردن آدرس صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام به آدرس: https://www.instagram.com/irnabojnurd
هچنین هموطنان گرامی برای ارسال دیدگاه ها و پیشنهادهای خود به مدیریت ایرنا می توانند در 24 ساعت به آدرس زیر تلگرام کنند.
https://t.me/irnaBOJ
7185 / 1744 خبرنگار: کبری علی آبادی انتشاردهنده: علی اصغرافتاده

انتهای پیام /*

نظر شما