شناسهٔ خبر: 19079165 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

مسعود بهنود، کارشناس ارشد بی بی سی فارسی چه فرمان انتخاباتی را صادر کرد؟ +عکس

منبع: جهان

با کارنامه خالی حسن روحانی کاربرای فعالین ضد انقلاب با آن همه شبکه های تلوزیونی و ماهواره ای و دسترسی وسیع به فضای مجازی سخت شده است که به نظر می رسد از فرمان "حرکت بزرگ!" بهنود نیز کاری برنخواهد آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، نگرانی از باخت حسن روحانی در دور اول انتخابات ریاست جمهوری نه تنها محافل اصلاح طب و اعتدالی در داخل کشور را فرا گرفته بلکه ادامه این نگرانی به خارج از کشور نیز رسیده است.

نکته جالب این است که محافل ضد انقلاب در خارج از کشور این نگرانی را علنی کرده اند و عملا برای جلوگیری از توهم پیروزی اعتدالیون و اصلاح طلب به آنها هشدار نیز می دهند!

مسعود بهنود که یکی از اصلی ترین چهره های تصمیم گیر و تحلیلگر در میان فعالین رسانه های ضد انقلاب و بی بی سی فارسی محسوب می شود در پیامی که سراسر نگرانی در آن دیده می شود، نوشته است: «لازم میدانم به بزرگورانی که نظر میدهند پیروزی روحانی قطعی است بگویم اصلا چنین فکر نمی کنم و احتمال دور ۲ و باخت زیادست. حرکت بزرگ لازم است.»


 

البته محتوا و پیام نهفته در توییت جدید مسعود بهنود تنها یک ابراز نگرانی نیست بلکه فراخواندن همه فعالین سیاسی و رسانه ای ضد انقلاب در خارج از کشور برای گسترش فعالیت جهت جلوگیری از شکست حسن روحانی نیز محسوب می شود. همچنانکه در توییت جدیدش تنها به ابراز نگرانی بسنده نمی کند و می نویسد: حرکت بزرگ لازم است!

هر چند این روزها به نظر می رسد با کارنامه خالی حسن روحانی کار برای فعالین ضد انقلاب با آن همه شبکه های تلوزیونی و ماهواره ای و دسترسی وسیع به فضای مجازی به گونه ای شده که از فرمان "حرکت بزرگ!" بهنود نیز کاری بر نخواهد آمد.

اما اینک که یکی از از سرتیم های رسانه ای ضد انقلاب فرمان "حرکت بزرگ" برای جلوگیری از شکست حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را صادر کرده، برنامه های محافل ضد انقلاب وارد دور جدیدی خواهد شد که یکی از آنها بی شک این خواهد بود که تلوزیون بی بی سی فارسی بیش از پیش به ستاد مرکزی تخریب کاندیداهای انقلابی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در خارج از کشور تبدیل می شود.
 

نظر شما