شناسهٔ خبر: 19078745 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مورد عجیب شیوا امینی!/قربانی یا فرصت‌طلب؟

ورزش > دیگر ورزشها - فرصت‌طلب یا قربانی؟ این سئوالی است که بعد از ادعای یک دختر فوتسالیست و پاسخ فدراسیون فوتبال به وجود آمده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ادعای شیوا امینی درباره محرومیتش از تیم ملی فوتسال بانوان ، به دلیل عدم رعایت حجاب در سفری خارج از کشور ، خیلی زود بهانه ای شد برای انعکاس بسیار خبری و هجمه ای بزرگ. حتی این خبر و نوشته این دختر بقدری اثرگذار شد که ترانه علیدوستی هنرپیشه سرشناس برایش پستی توئیت کرد تا این حرف ها بیشتر دیده شوند. فدراسیون فوتبال اما در یکی از معدود اقدامات موثر و به موقعش در جوابیه ای تاکید کرده است که این بازیکن اصلا از سال 1389 و بعد از یک مصدومیت دیگر توسط مربیان مختلف به تیم های ملی دعوت نشده که مسئله حجابش خیلی به چشم بیاید. 

شیوا امینی شاید در آن سال های دولت دهم در دوره ریاست علی کفاشیان و نایب رئیسی بانوان فریده شجاعی یکی از ملی پوشان ایران بوده اما پس از آن در همه موفقیت های بدست آمده توسط همه مربیان بعدی تیم از جمله تیم هایی که زیر نظر مدیران فنی آقا از ژوراندیرو تا علی صانعی بودند و نایب قهرمانی یا قهرمانی آسیا را برای کشورمان فتح کرده اند جایی نداشته و از چهره های معروف فوتسال بانوان ایران هم نبوده که در لیگ درخشش فوق العاده ای برای خود ثبت کرده باشد. 

حرف های او درباره حذفش به دلیل مسئله حجاب اگرچه به کلی تکذیب شده و هنوز خود این دختر واکنشی به پاسخ فدراسیون فوتبال و حرف های سرپرست تیم ملی نداشته اما حتی اگر واقعیت هم داشت ، به دلیل فشاری که چنین رفتاری به کل ورزش بانوان می آورد و باعث سختگیری برای سایر همبازیانش می شوند که قوانین را اجرا می کنند تا اقلا بتوانند ورزش بانوان را با رعایت حجاب در کشور زنده نگه دارند ، رفتاری قابل نقد بود.

41258

برچسب‌ها:

نظر شما