شناسهٔ خبر: 19070244 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده شهردار کربلا در دیدار دوجانبه با شهردار مشهد مقدس مطرح کرد

استفاده از تجربیات شهرهای اسلامی برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم اربعین

R41347/P1377/S6,1188/CT12

نماینده شهردار کربلا گفت: از تجربیات ارزشمند شهرداری مشهد و تهران برای برگزاری مراسم اربعین استفاده می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، احسان صادق عبدالله المسعودی در دیدار دوجانبه با شهردار مشهد که در حاشیه نخستین اجلاس شهرداران جهان اسلام برگزار شد، اظهار داشت: از تلاش‌های شهرداری مشهد برای برگزاری نخستین اجلاس شهردارن جهان اسلام که با وجود حضور تعداد زیاد مهمانان با نظم بود تشکر می‌کنم.

وی افزود: بعد از چند سالی که به مشهد سفر کرده‌ام این شهر را بسیار متفاوت از گذشته دریافته و شاهد رشد و توسعه بسیاری در سطح شهر بودم.
نماینده شهردار کربلا ادامه داد: شهرداری مشهد و تهران برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین در عراق، تجربیات ارزشمندی در اختیار ما قرار دادند و همکاری‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

عبدالله مسعودی اذعان کرد: ما عراقی‌ها در مشهد اصلا احساس غریبی نمی‌کنیم زیرا این شهر را و کشور ایران را وطن خود می‌دانیم و احساس می‌کنیم در کربلا هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این اجلاس، همکاری‌های شهرهای عراق با شهرداری مشهد بیش از پیش افزایش یابد تا رفاه بیشتر زائران پیاده اربعین حسینی رقم بخورد و بتوانیم از تجربیات شهرهای اسلامی در این راستا نیز بهره ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما