شناسهٔ خبر: 19069419 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ترافیک محدوده پل شهرچایی روانسازی و کاهش یافت

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه گفت: با طراحی و احداث لوپ غربی پل نبوت قسمت اعظم ترافیک ایجاد شده در محدوده پل نبوت (شهرچایی) ارومیه در مسیر کاشانی-والفجر روانسازی شده و کاهش یافت.

صاحب‌خبر -

ترافیک محدوده پل شهرچایی روانسازی و کاهش یافتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛محمد کاظم زوار معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه اظهار کرد: با طراحی و احداث لوپ غربی پل نبوت قسمت اعظم ترافیک ایجاد شده در محدوده پل نبوت (شهرچایی) ارومیه در مسیر کاشانی-والفجر روانسازی شده و کاهش یافت.

وی افزود: پس از بررسی و مطالعات انجام یافته ترافیکی محدوده مورد نظر توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری و سایر ارگان‌های شهری دخیل، طرح اجرایی لوپ غربی پل نبوت آماده و پس از موافقت شهردار و همزمان با کسب مجوز‌های قانونی لازم، در زمینی به وسعت پنج هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال (هزینه ساخت+تملک+جابجایی تاسیسات) ظرف مدت یک ماه احداث شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه با بیان انسداد دوربرگردان بلوار امامت به سمت والفجر گفت: همشهریان جهت تغییر مسیر از خیابان کاشانی به والفجر می‌توانند از لوپ غربی پل نبوت استفاده کنند.

زوار همچنین از زحمات شبانه روزی مدیریت و کارکنان سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری ارومیه به عنوان بازوی اجرایی این معاونت در اجرای پروژه‌های عمران شهری تشکر و قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/ی

 

کاهش ترافیک ارومیه

نظر شما