شناسهٔ خبر: 19069308 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

در دیدار با فرمانده انتظامی استان فارس صورت گرفت

تقدیر رئیس سازمان قضایی فارس از نصب دوربین در اکثر بازداشتگاه‌ها و کلانتری‎ها

خبرگزاری میزان- هاشمی امامزاده از زحمات فرمانده نیروی انتظامی استان، در نصب دوربین در اکثر بازداشتگاه‏‎ها و کلانتری‎های سطح شهر شیراز و استان تشکر و قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه حقوقی قضایی خبرگزاری میزان، جلسه هم اندیشی مدیران و قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح و فرمانده نیروی انتظامی استان فارس و معاونین وی برگزار شد.

در ابتدای این نشست، فرمانده انتظامی استان از همکاری و هماهنگی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس به‌خصوص حضور مستمر قضات در کلاس های آموزشی و آگاه سازی نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

سردار گودرزی با اشاره به همکاری بسیار مناسب میان دستگاه های امنیتی و انتظامی و قضایی در زمینه برخورد با معضل قاچاق در سطح استان گفت: این همکاری منجر به کشف بیش از 230 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان شد و نیروی انتظامی در مصاف با سوداگران مرگ 5 شهید و 15 نفر مجروح تقدیم کرد.

این مقام انتظامی در ادامه، با اشاره به کاهش44 درصدی جان‌باختگان حوادث جاده ای استان در ایام تعطیلات نوروز گفت: در همین ایام 1400نفر معتاد جمع آوری و تحویل اردوگاه شدند و با نظرسنجی که در بین گردشگران در سطح استان انجام شد 95 درصد آنان از عملکرد نیروی انتظامی ابراز رضایت کردند.

در ادامه، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح فارس از زحمات فرمانده نیروی انتظامی استان، در نصب دوربین در اکثر بازداشتگاه ها و کلانتری های سطح شهر شیراز و استان تشکر و قدردانی کرد.

هاشمی امامزاده افزود: همین اقدامات موجب شده که اعتماد مردم نسبت به نیروی انتظامی بیشتر شود.

وی حمایت از مامورین نیروی انتظامی را سر لوحه کار سازمان قضایی نیروهای مسلح عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما