شناسهٔ خبر: 19068645 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

جهانگیری: هنوز در نیمه راه هستیم

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: متاسفانه امروز هر خانواده ایرانی دغدغه اشتغال را دارد لذا باید بدون شعار مساله بیکاری در راس مسائل کشور قرار گیرد.

صاحب‌خبر -
صراط: کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: متاسفانه امروز هر خانواده ایرانی دغدغه اشتغال را دارد لذا باید بدون شعار مساله بیکاری در راس مسائل کشور قرار گیرد.

به گزارش میزان، اسحاق جهانگیری  کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با حضور در برنامه انتخاباتی رادیو ایران به ارائه معرفی خود و برنامه هایش پرداخت.

وی با بیان اینکه انتخاباتی بزرگ و سرنوشت‌ساز پیش رو داریم گفت: انتخابات پیش رو انتخاباتی  اسن که در آن هر کسی با ایفای نقش و رای آگاهانه‌اش، کاری می‌کند که ان شاالله در برابر خداوند و نیز در مقابل ملت بزرگ ایران پاسخگو باشد.

وی افزود: کشور از نظر من در موقعیت حساس قرار دارد هم از نظر سیاست خارجی و اوضاع جهانی و منطقه‌ای که ما در آن قرار داریم، از نظر توسعه‌ای واقعا در یک پیچ تاریخی هستیم، هم فرصت‌های کم‌نظیری در پیش رو داریم و هم با مسائل، تنگناها و تهدیدهای مختلفی روبرو هستیم و برای همین داوطلب شده‌ام.

جهانگیری با بیان اینکه سابقه و تجربه و تخصص و توانایی دارم که احساس کرده‌ام باید آن را امروز در خدمت کشور و مردمم قرار دهم، تاکید کرد: من فرزند محرومیت‌های این آب و خاک هستم. فرزند ایرانم. با تلخی‌ها و شیرینی‌های این ملت زندگی کرده‌ام. با هزینه‌های فراوان این ملت و کشور از سال‌های سخت پیش از انقلاب تاکنون تجربه آموخته‌ام و چیزها یاد گرفته‌ام.

وی ادامه داد: از سال‌های سخت گذشته آموخته‌ام که باید برای قدم‌های رو به جلو چه کار کرد؛ پایان جنگ یک تصمیم سرنوشت ساز برای ما بود. هنوز در نیمه راه هستیم و همه توانایی‌های ملت و کشور به طور کامل به کار گرفته نشده است. گام‌های موثری در راه آزادی، عدالت و تتوسعه برداشتیم اما باید به دوران تهدیدها و تحریم ها برگردیم.

جهانگیری در ادامه با بیان اینکه دولت در این سال‌ها مظلوم بوده است، گفت: افتخارم این است که امروز به عنوان نقطه وصلی در میان نیروهای خدوم کشور باشم.

وی با بیان اینکه امروز کشور را آنچنان که سیاه و تاریک نشان می‌دهند نمی‌دانم و اعتقاد دارم که آینده روشن است، گفت: بحث هسته ای تصمیم بزرگی بود و احتمالا نقدهایی هم داشت اما هیچ کسی قبول ندارد که باید به دوران تهدیدها و تحریم ها برگردیم.

جهانگیری ادامه داد: آنچه که در این مقطع به کمک دولت آمد سیاست های اقتصاد مقاومتی رهبری انقلاب بود. یکی از از اصلی‌ترین موضوعات کشور بیکاری است. متاسفانه امروز هر خانواده ایرانی دغدغه اشتغال را دارد لذا باید بدون شعار مساله بیکاری در راس مسائل کشور قرار گیرد. نمی شود از بیکاری و دغدغه جدی مردم سخن گفت و راه کار را در تولید و سرمایه دانست ولی الزامات مورد نیاز سرمایه گذاری را رعایت نکرد، امنیت مالی و امنیت اعتباری سرمایه‌گذار از الزاماتی است که باید رعایت شود.

وی در پایان گفت: هیچ‌کس به دلیل اینکه گرایشش با دولت حاکم متفاوت است نباید کنار گذاشته شود.

نظر شما