محمد طحان پور با اشاره به افزایش تعداد فروش لوازم خانگی دسته دوم گفت: این موضوع نیز به دلیل استفاده از قطعات نامناسب و رنگ شدی کالا مشکل ساز است.
رئیس فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه شکایات از لوازم خانگیهای خارجی زیاد شده است ادامه داد: نمایندگیها به دلیل نداشتن قطعه امکان ارائه خدمات پس از فروش را ندارند که این اتفاق سبب بروز اختلال در خدمات رسانی به مصرف کننده شده است.
طحان پور گفت: کولر گازی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و ماشین لباسشویی بیشترین مراجعه را برای تعمیرات دارد.
1717
نظر شما