شناسهٔ خبر: 19066605 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مراسم سالگرد شهید مدافع حرم امیرضا علیزاده برگزار شد

مراسم چهارمین سالگرد شهادت نخستین شهید مدافع حرم گیلان، شهید امیرضا علیزاده در مسجد امام رضا (ع) رشت برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مسوول نمایندگی ولی‌‌فقیه در سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: شهیدان با خدا معامله می کنند و این یک لذت است و شهید هرگز نمی میرد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین تسخیری با اشاره به اینکه همه شهیدان در وصیت نامه خودشان به حفظ انقلاب اسلامی تاکید می کنند افزود: این انقلاب به شخص تعلق ندارد بلکه برای اسلام و مردم است زیرا که مردم با اهدای جان ، مال و فرزندانشان این انقلاب را حفظ کرده اند.

وی اطاعت از ولایت فقیه را از نکات کلیدی و مهم وصیت نامه همه شهیدان عنوان کرد و اظهار داشت: اطاعت از ولی فقیه زمان باعث استمرار هرچه بیشتر راه و روش اهل بیت علیهم اسلام می شود؛ همانگونه که شهیدا ن 8 سال دفاع مقدس امام راحل را هیچگاه تنها نگذاشتند.

در پایان این مراسم حاضران با سینه زنی و نوحه سرایی به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گیلانی را گرامی داشتند.

نخستین شهید گیلانی مدافع حرم حضرت زینب (س) شهید امیررضا علیزاده 10 اردیبهشت ماه 1392 در عملیات تروریستی گروه‌های تکفیری در شهر دمشق سوریه به شهادت رسید.

پیکر مطهر پاسدار رشید اسلام شهید امیررضا علیزاده مدافع حرم حضرت زینب کبری (س) روز شنبه 14 اردیبهشت 1392 در شهرستان رودسر تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

از این شهید بزرگوار 2 فرزند به نام‌های مطهره و علی به یادگار مانده است.

 
انتهای پیام/اص

نظر شما