شناسهٔ خبر: 19066419 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

سیاست درست منصوریان برابر الاهلی

استقلال در دیدار برابر الاهلی بارها تلاش کرد تا با کارهای ترکیبی از جناحین الاهلی را تحت تاثیر قرار دهد.

صاحب‌خبر -
ورزش سه: سورپرایز بزرگ منصوریان برای دیدار برابر الاهلی استفاده از دو بال جدید در جناحین خط حمله بود. خسرو حیدری برخلاف چند بازی گذشته یک خط به جلوتر آمد تا وریا غفوری در دفاع راست قرار بگیرد و زوج قدرتمندی در سمت راست استقلال تشکیل شود. همچنین یعقوب کریمی بعد از هفته ها نیمکت نشینی به ترکیب اصلی استقلال بازگشت و این بار به پست مورد علاقه خود یعنی بال چپ رفت تا در کنار میلاد زکی پور سمت چپ استقلال را فعال کنند.

سرمربی استقلال با این تصمیم خود نشان داد که به خوبی می داند برای ضربه زدن از عمق دفاع به الاهلی کار سختی خواهد داشت و به همین دلیل از ابتدا آرایش بازی استقلال را با تمرکز بر جناحین و کارهای ترکیبی در سمت راست و چپ زمین انتخاب کرد. تصمیمی که البته برای استقلالی ها با توجه به درخشش خسرو حیدری نتیجه ای در بر داشت.

آبی پوشان در این دیدار با استفاده از ضعف مدافعین کناری الاهلی بارها موفق به پیاده سازی کارهای ترکیبی خود در کنار زمین شدند اما در اکثر موارد در ارسال پاس نهایی با مشکل رو به رو بودند. اتفاقی که باعث شد تا آبی ها تنها یک بار موفق به فتح دروازه ی حریف اماراتی خود شوند اما با این وجود سیاست منصوریان برای فشار آوردن به دو مدافع کناری الاهلی کمک زیادی به استقلال برای نتیجه گیری در این دیدار کرد.

نظر شما