شناسهٔ خبر: 19066414 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

همزمان با آغاز برنامه های انتخاباتی در دانشگاه تهران:

حضور شخصیت های سیاسی در دانشگاه تهران/برنامه های سیاسی تشکل ها برگزار می شود

خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: پیش بینی شده است که از زمان آغاز تبلیغات انتخاباتی تا زمان انتخابات بخش قابل توجهی از شخصیت های سیاسی با دعوت تشکل های اسلامی در دانشگاه تهران حضور یابند.

صاحب‌خبر -
مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان با اشاره به برنامه های انتخاباتی در دانشگاه تهران اظهار داشت:این دانشگاه همه ساله ثابت کرده که باتوجه به حضور کثیری از دانشجویانی که در حوزه فعالیت های سیاسی حضور پررنگی دارند در انتخابات نسبت به سایر دانشگاه ها پیشگام بوده است.

وی افزود:دانشگاه تهران همانند انتخابات در سال های گذشته امسال هم وظیفه دارد بستر مناسبی را برای فعالیت های سیاسی دانشجویان فراهم کند تا بتوانند دیدگاه های خود را مطرح کنند.خوشبختانه این برنامه ها هرساله با سلامت برگزار شده است.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران درادامه گفت:در انتخابات امسال دانشگاه تهران برنامه هایی را در قالب تشکل های دانشجویی،کرسی های آزاد و اندیشی و تریبون آزاد برگزار می کند.همچنین وظیفه ما این است تا با فراهم کردن بستری مناسب دانشجویان بتوانند در فضای انتخابات با سهولت و آرامش خاطر شرکت کنند.

سرسنگی افزود:پیش بینی شده است که از زمان آغاز تبلیغات انتخاباتی تا زمان انتخابات بخش قابل توجهی از شخصیت های سیاسی با دعوت تشکل های اسلامی در دانشگاه تهران حضور یابند.

وی ادامه داد:این برنامه ها در دانشگاه آغاز شده است.

انتهای پیام/

نظر شما