شناسهٔ خبر: 19066203 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

شایان در گفت‌و‌گو با میزان:

هنوز استعفای کتبی نداده‌ام/ اختلاف سلیقه در هر جمعی وجود دارد

خبرگزاری میزان- عضو سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: هنوز استعفای کتبی نداده‌ام و به صورت شفاهی در این مورد با رئیس فدراسیون صحبت کردم.

صاحب‌خبر -
حسین شایان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اینکه می‌خواهد از سمت خود استعفا بدهد اظهار داشت: مشغولیت کاری من سنگین است، مسئولیتی هم در فدراسیون داشتم. عذرخواهی کردم که توانش را ندارم چون سرم شلوغ است و فدراسیون هم نیاز به کسی دارد که وقت بیشتری بگذارد. مقداری هم اختلاف سلیقه وجود دارد که قابل حل است. در هر جمعی اختلاف سلیقه وجود دارد و این موضوع جدیدی نیست. البته من همچنان به کیوان قنبرزاده و تیم نوجوانان کمک می‌کنم. فعلا به صورت شفاهی درخواستم را با مجید کیهانی در میان گذاشتم که هنوز موافقت نشده است.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه فکر نمی‌کند انتخاب نفرات اعزامی برای مسابقات کشورهای اسلامی ناعادلانه و نادرست بود تصریح کرد: متاسفانه به خاطر شرایط زمانی باید فهرست را رد می‌کردیم قرار بود 12 اردیبهشت اسامی را بدهیم اما زمان جابه‌جا شد و به همین خاطر فقط مسابقات آغاز فصل را برای انتخابی داشتیم اما با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی آسیا عقب افتاد بنابراین تیم را منطقی‌تر تشکیل می‌دهیم.

عضو سازمان تیم‌های ملی در مورد انتخاب نفراتی که در مسابقات آغاز فصل شرکت نکردند و نفراتی که رکورد پایین‌تری داشتند عنوان کرد: با تمام احترامی که برای محمد ارزنده قائل هستم باید بگویم سبحان طاهر‌خانی رکورد امسالش از او بیشتر بود و می‌توانیم شانس مدال بیشتری داشته باشیم اما انتخاب نفرات بالا و پایین بود، به هرحال سعی کردیم نفراتی را انتخاب کنیم که شانس مدال داشته باشند. در مورد اعزام ورزشکارانی که در آغاز فصل شرکت نکردند هم کاملا حق می‌دهم که بقیه دوومیدانی‌کاران ناراحت باشند. خیلی از ورزشکاران آمادگی نداشتند اما به احترام فدراسیون در رقابت شرکت کردند ولی ما سعی کردیم طبق خواسته وزارت ورزش و کمیته المپیک افرادی را اعزام کنیم که شانس مدال داشته باشند.

شایان در پایان در مورد مشکلات پرش با نیزه خاطر نشان کرد: تا مشکلات سخت‌افزاری حل نشود رئیس فدراسیون که هیچ شخص دیگری هم نمی‌تواند کمک کند، وسایل این رشته بسیار گران است و اسپانسر هم تا حدی می‌تواند کمک کند از طرفی بودجه فدراسیون هم نتوانسته پاسخگو باشد وزارت ورزش باید این مشکل را حل کند البته از طرف من هم به عنوان مسئول کمیته پرش‌ها کوتاهی صورت گرفته اما در جایی که مسئله مالی باشد نمی‌توانم کمک کنم، در هر صورت برای مسابقات آینده در نظر داریم سالی یکی دو مسابقه بین‌المللی در این ماده شرکت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما