شناسهٔ خبر: 19065959 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

مشاور رئیس جمهور از کشتی اقیانوس پیمای کروز بازدید کرد

مشاور رئیس جمهور عصر امروز از بخش های مختلف کشتی اقیانوس پیمای کروز'سانی'بازدید کرد.

صاحب‌خبر -
کشتی اقیانوس پیمای سانی که سوم فروردین با هدف توسعه گردشگری دریایی به جزیره کیش وارد شده است تاکنون سه سفر به مقصد جزیره قشم انجام داده و براساس برنامه ریزیها، مقاصد جدیدی به برنامه سفرهای این کشتی اقیانوس پیما اضافه می شود.

به گزارش نامه نیوز، دبیرشورایعالی مناطق آزاد کشور عصر امروز به همراه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش وجمعی از معاونان ومدیران این منطقه و قبل از حرکت به سمت جزیره قشم از این کشتی دیدن کردند و برای افزایش جاذبه های کشتی و رفاه بیشتر حال مسافران پیشنهاداتی ارائه کرد.

 مشاور رئیس جمهوری روز چهارشنبه یک مجموعه آموزشی 10 کلاسه در زمینی به مساحت 3 هزار و 334 متر مربع در منطقه میرمهنا را نیز افتتاح کرد .

نماز خانه، کارگاه، کتابخانه، سایت کامپیوتر، فضای اداری، آب انبار، سرایداری، سرویس های دانش آموزشی و منابع بتنی آب از جمله بخش های مختلف این مجموعه آموزشی ده کلاسه است.

ساخت گلخانه با بیش از 40 گونه متنوع جهت پرورش گیاهان بومی و در حال انقراض وکمیاب مانند کهور ایرانی، درمان عقرب، ابریشم مصری، برهان، آکاسیا، چتری، دلونیکس با همکاری کارشناسان محیط زیست سازمان منطقه آزاد کیش از دیگر نو آوری ها در ساخت این مدرسه است.

نظر شما