شناسهٔ خبر: 19065926 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سلیمی به تسنیم خبر داد

سفر اعضای کمیسیون شوراها به «کردستان»

R1385/P1361/S1,15/CT1

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون شوراهای مجلس از سفر اعضای کمیسیون متبوعش به کردستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

صاحب‌خبر -

اصغر سلیمی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به برنامه‌های آتی کمیسیون شوراها، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در آینده‌ای نزدیک اعضای کمسیون شوراها از استان‌های مرزی بازدید کنند.

وی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است اعضای کمیسیون شوراها در تیرماه به استان کردستان سفر کنند، گفت: همچنین سفر به استان‌های خوزستان، گلستان و هرمزگان نیز در برنامه‌های آتی اعضای کمیسیون شوراها قرار دارد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون شوراهای مجلس درباره علت سفر اعضای کمیسیون متبوعش به استان‌های مرزی، تصریح کرد: این سفرها در راستای سفرهای دوره‌ای کمیسیون به منظور بررسی و رصد معضلات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی استان‌های مرزی کشور انجام می‌شود.

سلیمی درباره برنامه‌های سفر اعضای کمیسیون شوراها به استان‌های مرزی، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است اعضای کمیسیون دیدارهایی با استاندار، فرماندار، شهرداران، اعضای شوراهای این استان‌ها به منظور بررسی مشکلات استان‌های مرزی خواهند داشت.

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: پس از سفر اعضای کمیسیون به استان‌های مرزی گزارشی در این زمینه تدوین و در صحن کمیسیون شوراها قرائت می‌شود و در صورت لزوم این گزارش در صحن علنی مجلس نیز قرائت می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما