شناسهٔ خبر: 19065840 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

آدم ربایان پسر را به جای پدر ربودند

آدم‌ربایان برای ربودن مردی سراغ او رفتند اما به اشتباه پسرش را ربودند.آنها وقتی پی به اشتباه خودبردند، گروگان را آزاد کردند.

صاحب‌خبر -
روزنامه خراسان: آدم‌ربایان برای ربودن مردی سراغ او رفتند اما به اشتباه پسرش را ربودند.آنها وقتی پی به اشتباه خودبردند، گروگان را آزاد کردند.
 
به گزارش میزان، روزهای پایانی اسفند سال گذشته مردی میانسال با حضوردر شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از افرادی به اتهام ربودن پسر جوانش شکایت کرد.
 شاکی به قاضی مرشدلو گفت: پسرم‌‌سوار پارس من شد تا به دانشگاه برود که سه مرد با تهدید چاقو و متوقف کردن خودرو، او را ربودند و 20 دقیقه گروگان گرفتند و زمانی که متوجه شدند او را اشتباه گرفته‌‌اند، رهایش کرده و متواری شدند.
 
تحقیقات ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی برای یافتن آدم‌ربایان آغاز شد تا این‌که جوان ربوده شده به پلیس آگاهی احضار شد و در تحقیقات اولیه گفت: آن روز همین که با خودروی پدرم از مقابل خانه‌مان حرکت کردم سه مرد با چاقو به من حمله کردند و سوار خودرویم شدند. آن ها مدام نام مرا می‌پرسیدند و می‌گفتند چرا چک هایت را نقد نمی‌کنی؟ آنها با مردی تماس گرفتند و زمانی که مشخصات مرا با عکسی که مرد اجیرکننده برایشان از طریق تلگرام ارسال کرده بود مطابقت دادند، پی بردند مرا اشتباه گرفته‌اند و آزادم کردند.
 
این در حالی بود که تحقیقات نشان می‌داد، پدر این جوان با مردی اختلاف مالی برسر چند فقره چک میلیاردی داشته و به احتمال زیاد توسط آدم‌رباهای اجیر شده ربوده شده است. آدم‌رباها و مرد اجیرکننده تحت تعقیب قرار گرفتند و چند روز پیش سه نفر از آنها بازداشت شدند. عامل این آدم‌ربایی به افسر تحقیق گفت: چون نتوانسته بودم به اختلاف میلیاردی با شاکی پایان دهم، نقشه ربودن او را طراحی کردم اما همدستانم پسرش را اشتباهی ربوده و بعد آزادکردند. دو مرد آدم‌ربا نیز گفته‌های او را تایید کردند. دوشنبه گذشته آخرین آدم‌ربای فراری نیز بازداشت و به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت: من فقط گفته‌های مرد اجیرکننده را اجرا کردم اما آدم‌ربایی مان اشتباهی بود. او قرار بود به من و دو همدستم پول بدهد ولی چون آدم‌ربایی را اشتباهی انجام دادیم پولی به ما نداد.متهم روانه زندان شد و تحقیقات از او و همدستانش ادامه دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما