شناسهٔ خبر: 19065096 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

جدال برانکو و منصوریان بر سر شجاعیان

سال گذشته هر بازیکنی که پرسپولیس روی آن دست می‌گذاشت، گزینه استقلال بود و هر بازیکنی که استقلال نامش را در رسانه‌ها فاش می‌کرد، در لیست پرسپولیس قرار می‌گرفت. در نهایت و در جنگ نقل و انتقالات دو باشگاه بازیکنان مورد نظرشان را جذب کردند و تیمشان را بستند.

صاحب‌خبر -

این بار هم در حالی که هنوز رقابت‌های لیگ برتر به اتمام نرسیده است دو باشگاه وارد جنگ تازه‌ای شده‌اند. پس از علنی شدن رقابت بر سر جذب گادوین منشا این بار دعوا درخصوص داریوش شجاعیان است. این بازیکن در فهرست خرید هر دو باشگاه وجود دارد و هم استقلال و هم پرسپولیس سخت به دنبال جذب آن هستند. شجاعیان از فصل قبل مورد توجه باشگاه استقلال بوده و حتی آبی‌پوشان مذاکراتی هم با باشگاه تبریزی داشتند اما فراز کمالوند مخالف این جدایی بود و در نهایت شجاعیان در گسترش فولاد تبریز ماندنی شد.

امسال اما خبر رسیده پرسپولیسی‌ها هم علاقه‌مند به جذب این بازیکن شده‌اند. آنها در جناح چپ خودشان بازیکنی تخصصی ندارند و بدون شک جذب شجاعیان می‌تواند خرید خوبی برای پرسپولیسی‌ها باشد. هنوز خود شجاعیان واکنشی به این اتفاق نشان نداده است، اما احتمالا در نقل و انتقالات تابستانی به یکی از دو تیم بزرگ پایتخت ملحق خواهد شد.

نظر شما