شناسهٔ خبر: 19064599 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

رفت و آمد بانوان در فدراسیون ادامه دارد

صندلی لرزان نایب رئیسی والیبال

زهره میرسپاسی، نایب رئیس مستعفی فدراسیون والیبال اعلام کرده استعفایش ربطی به قرارداد جدید این فدراسیون با مایدا چیچیچ، سرمربی تیم والیبال زنان ایران ندارد.

صاحب‌خبر -

پیش از این هم چندین بار صحبت اختلاف میان میرسپاسی با فدراسیون به میان آمده بود، اما هربار این اختلاف‌ها تکذیب می‌شد و این بار به نظر می‌رسد یکی از موارد اختلاف، تصمیم‌گیری برای انتخاب مربی تیم ملی بوده است. میرسپاسی از سمت خود استعفا کرد تا در صورت موافقت داورزنی سرپرست فدراسیون با این استعفا بازهم داستان انتخاب جانشین او آغاز شود.

در بیشتر فدراسیون‌های ایران مشکل و اختلاف نظر میان نایب رئیس بانوان و دیگر مسئولان نظیر رئیس و دبیر وجود دارد که شاید بیشتر این اختلاف‌ها ناشی از نوع مدیریت بانوان در تجربه‌های گذشته باشد؛ سابقه‌ای که سبب شده اعتماد زیادی به بانوان وجود نداشته باشد و اگر آنها خواستار قدرت اجرایی بیشتری باشند، با مخالفت روبه‌رو می‌شوند.

فدراسیون‌های ایران در سمت نایب رئیسی بانوان خود رفت و آمد زیادی دارند. صغری‌نژاد نایبی قبل از میرسپاسی نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال بود که حتی زمان برای دیدن بازی‌های لیگ نداشت و علاقه‌مند بود زمان بازی‌ها را با کلاس‌هایش در دانشگاه هماهنگ کنند!

نظر شما