شناسهٔ خبر: 19064422 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

شعبانیان: بازیکنان حرفه‌ای در اختیار داریم

سرمربی تیم والیبال بانوان بانک سرمایه گفت: برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا بازیکنان حرفه‌ای در اختیار داریم.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری تسنیم:  اظهار داشت، در شرایطی خود را برای جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌کنیم که نمی‌توان از حالا درخصوص قدرت  و توانایی رقبایمان حرفی بزنیم. در جام‌های باشگاه‌ها برخی تیم‌ها با قدرت حضور پیدا می‌کنند و با بازیکنان ملی‌پوش خود شرکت می‌کنند. اما برخی اوقات نیز تیم‌ها خیلی مشکل‌ساز نیستند.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات با تیم‌هایی از کشور تایلند، چین‌تایپه و قزاقستان همگروه هستیم. تایلند در کلاس فنی بالایی مسابقه می‌دهد. چین‌تایپه هم تیم سرعتی است. در این میان بیشترین تمرکز ما روی تیم باشگاهی از قزاقستان است. اگرچه قزاق‌ها نیز والیبال قدرتمندی دارند.

سرمربی تیم بانک سرمایه افزود: برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا از 16 فروردین ماه تمرینات خود را شروع کردیم. تمرینات بازیکنان به طور مرتب پیگیری شده است و بازیکنان شرایط خوبی در حال حاضر دارند.

شعبانیان با اشاره به بازیکنان کمکی تیم بانک سرمایه گفت: برای حضور قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا از باقرپور، کدخدا و بابلیان دعوت کردیم که در این مسابقات ما را همراهی کنند. مائده برهانی نیز که عضو تیم سرمایه است و پس از بازگشت از لیگ بلغارستان تمرینات خود را با تیم سرمایه شروع کرده است.

وی یادآور شد: اکثر بازیکنان ملی‌پوش در تیم سرمایه حضور دارند. در کل با نیمکتی قوی در جام باشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنیم. پس از بازگشت از جام باشگاه‌ها اردوهای تیم ملی شروع می‌شود و این مسابقات فرصتی است تا ملی‌پوشان تجربه خوبی را کسب کنند.

نظر شما