شناسهٔ خبر: 19063961 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

ورزش جهان

صاحب‌خبر -

افشای راز قتل فوتبالیست 10ساله| سرانجام راز قتل فوتبالیست 10ساله اروگوئه‌ای فاش شد. فرناندو سیرو سرمربی یک تیم فوتبال یکی از شاگردانش به نام فلیپه رومرو را ربود و در ویلایی در 150 کیلومتری شمال مونته ویدیو پنهان کرد. پلیس اروگوئه پس از چند روز جست‌و‌جو بالاخره این دو فرد گمشده را در حالی پیدا کرد که هر دو به ضرب گلوله کشته شده بودند. سرمربی اروگوئه‌ای ابتدا رومرو را به قتل می‌رساند و سپس خودکشی می‌کند.
بائوسا، سرمربی جدید تیم‌ملی امارات| ادگاردو بائوسا که 3 هفته‌ پیش به علت کسب نتایج ضعیف از هدایت تیم‌ملی فوتبال آرژانتین برکنار شد، یکی از گزینه‌های هدایت تیم‌ملی فوتبال امارات محسوب می‌شود. به احتمال فراوان یکشنبه هفته آینده او در دوبی قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال امارات امضا خواهد کرد.
تمدید قرارداد کاوانی با PSG| در هفته‌‌های اخیر شایعات زیادی پیرامون جدایی دینسون کاوانی از پاریس‌سن‌ژرمن مطرح و شایعاتی پیرامون احتمال حضورش در رئال‌‌مادرید، منچستر یونایتد و لیورپول در رسانه‌‌ها منتشر شده بود؛ اما این ستاره اروگوئه‌ای قرارداد خود را تا‌ سال 2020 با PSG تمدید کرد.
تغییر نام ورزشگاه آژاکس به نام یوهان کرایف| باشگاه آژاکس هلند در زادروز یوهان کرایف، اسطوره فوتبال هلند اعلام کرد كه پس از توافق با شهردار آمستردام تصمیم گرفته نام ورزشگاه خود را از آمستردام آرنا به یوهان کرایف تغییر دهد.
گلر برزیلی به خاطر قتل نامزدش راهی زندان شد| برونو فرناندس، دروازه‌بان برزیلی مدت‌ها قبل به اتهام نقش داشتن در قتل نامزدش به بیش از 2 دهه حبس محکوم شد. او به خاطر به اجرا افتادن پرونده‌اش در دادگاه استیناف، حدود 3 ماه آزاد شده بود اما با اعلام رأی نهایی دادگاه و مجرم شناخته‌شدنش بار دیگر به زندان بازگشت.
تقلید نیمار از مایکل فلپس| ‌استفاده از بادکش و حجامت به‌عنوان یک ابزار مهم پزشکی مدتی است از شرق و خاورمیانه به آمریکای شمالی رسیده و بسیاری از ورزشکاران آمریکایی ازجمله مایکل فلپس، شناگر افسانه‌ای از این روش برای حضور در رقابت‌ها با بهترین شرایط روحی و جسمی استفاده می‌کردند. نیمار نیز اخیرا با پیشنهاد کادر پزشکی بارسلونا تن به انجام حجامت و استفاده از بادکش‌ها داد تا شرایط جسمانی بهتری پیدا کند.

نظر شما