شناسهٔ خبر: 19063904 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

خارج از گود‌

صاحب‌خبر -

پیشکسوت پرسپولیس بستری شد| ابراهیم آشتیانی، بازیکن سال‌های دور تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل عارضه قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود پس از عمل قلب درحال حاضر در بخش CCU بستری است. اردلان آشتیانی، فرزند او  درباره وضع پدرش اظهار کرد: «حال عمومی پدرم خوب است و ظرف دو روز آینده مرخص خواهد شد.»
ایران- ازبکستان؛ بعد از افطار|  تیم‌ملی فوتبال ایران از هفته هشتم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018 روسیه در تاریخ 22 خردادماه امسال به مصاف تیم‌ملی ازبکستان خواهد رفت. بر همین اساس و طبق درخواست کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران این دیدار از ساعت 21:  15 و در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. این دیدار در روزهای ماه مبارک رمضان برگزار شده که با برنامه‌ریزی انجام شده این دیدار بعد از افطار خواهد بود.
 بلیت ورزشگاه‌ها گران نمی‌شود|  سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که بلیت رقابت‌های لیگ برتر تا پایان فصل افزایش قیمت نخواهد داشت. او دراین‌باره گفت: «با توجه به تأکید فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم افزایش قیمت بلیت‌ها هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران با در خواست هیأت فوتبال خراسان رضوی مخالفت کرد و مقرر شد تا پایان فصل قیمت بلیت در هیچ‌کدام از مسابقات لیگ برتر ‏افزایش نیابد.»
محرومیت 18 ماهه‌هافبک برنلی|  اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد جوی بارتون به دلیل نقض قوانین این اتحادیه به مدت 18 ماه از انجام بازی فوتبال و هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال محروم است. براساس اعلام FA،‌هافبک 34 ساله تیم فوتبال برنلی به دلیل انجام 1260 مورد شرط‌بندی در بازه زمانی 10 ساله با این محرومیت مواجه شده است.
لغو دوباره دیدار خونه‌به خونه و نساجی|  کمیته مسابقات اعلام کرد دیدار خونه به خونه و نساجی مازندران از هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول که قرار بود روز جمعه 8 اردیبهشت 96 برگزار شود لغو شد.  این دیدار به خاطر تخلف هواداران با حکم کمیته انضباطی قرار است تکرار شود اما با اعتراض برخی باشگاه‌های درحال صعود بار دیگر مسابقه لغو شد. نساجی روز 11 اردیبهشت باید به مصاف سپیدرود رشت برود و به همین خاطر سازمان لیگ فعلا رای به لغو بازی داده است.

نظر شما