شناسهٔ خبر: 19063839 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

هفته‌نامه

صاحب‌خبر -

چهره هفته
آرش برهانی همان روزی که در لیست مازاد استقلال قرار گرفت، بوی خداحافظی‌اش از فوتبال به مشام می‌رسید. او بعد از 9‌سال حضور در استقلال به سختی توانست از این تیم جدا شود و مجبور شد به پیکان برود. مصدومیت‌ها مانع بازی کردن برهانی در پیکان شد تا او هفته گذشته در 34سالگی مجبور به خداحافظی از فوتبال شد. خداحافظی برهانی از فوتبال عده کثیری از استقلالی‌ها را ناراحت کرد چون آنها اعتقاد داشتند آرش باید به شکل بهتری از این تیم جدا می‌شد زیرا او 9‌سال با پیراهن استقلال به میدان رفت و افتخارات زیادی با پیراهن این تیم به دست آورد.

اتفاق هفته
هفته گذشته محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال و معاون وزیر ورزش و جوانان از اتفاقات خوبی برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها خبر داد. داورزنی مدعی شده اقدامات ابتدایی برای آماده‌سازی ورزشگاه 12هزار نفری آزادی جهت ورود بانوان انجام شده و حتی جداسازی سرویس بهداشتی‌های این ورزشگاه هم در دستورکار قرار دارد تا در آینده‌ای نزدیک ورود بانوان به استادیوم 12هزار نفری آزادی تسهیل شود. ظاهرا قرار است کارهای ورود بانوان به ورزشگاه تا لیگ جهانی والیبال که چند ماه آینده برگزار می‌شود، انجام شود.

طنز هفته
سعید عبدولی و داستان‌هایش همیشه جزو اتفاقات حاشیه‌ای ورزش ایران است. عبدولی همیشه از کشتی‌گیران جنجالی بوده و انگار دوست دارد لقب حاشیه‌سازترین کشتی‌گیر ایران را به خود اختصاص دهد. عبدولی هفته گذشته به اردوی تیم‌ملی دعوت نشد و به این موضوع اعتراض کرد. او به دلیل حضور نیافتن در اردوی تیم‌ملی جایی در لیست ملی‌پوشان نداشت اما وقتی موضع کادر فنی تغییر کرد و عبدولی به تیم‌ملی دعوت شد، او ترجیح داد در اردو حاضر نشود. ظاهرا این روزها خود عبدولی هم نمی‌داند چه می‌کند و چه هدفی در سر دارد.

لایک هفته
تیم پارس‌جنوبی جم در لیگ دسته اول موفق شد پس از خلق رکوردهای جالب، مقتدرانه به لیگ برتر صعود کند. این تیم که مقتدرانه‌ترین صعود را در سال‌های اخیر به لیگ برتر داشته از‌ سال 1389 آغاز به فعالیت کرد و جالب اینجاست که پروسه صعود آنها به لیگ برتر با یک برنامه‌ریزی سه ساله اتفاق افتاد. این تیم متعلق به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است و مورد حمایت مردم فوتبال‌دوست بوشهر قرار دارد.

نظر شما