شناسهٔ خبر: 19063110 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قاضی‌زاده هاشمی مطرح کرد

برنامه‌های تلویزیونی یک هزار دقیقه‌‌ای برای هر یک از کاندیداها

R1011121/P1011121/S1,12/CT12

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما گفت: برای هر یک از نامزدها بیش از هزار دقیقه برای تولید برنامه‌های مختلف تلویزیونی اعم از تولیدی و مستند برنامه‌ریزی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی عضو شورای نظارت بر صدا و سیما در حاشیه نشست کمیسیون ویژه تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به نشست‌های هر روز این کمیسیون در رسانه ملی، گفت: این کمیسیون نقش نظارتی ویژه ای بر روند ضبط، تولید و پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری دارد.

وی افزود: از دیروز که ضبط برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای ریاست‌جمهوری آغاز شده و از امروز که پخش این برنامه‌ها آغاز می‌شود کمیسیون ویژه تبلیغات انتخابات بر روند پخش همه برنامه های خبری، تولیدی و مستند نظارت خواهد داشت.

قاضی‌زاده هاشمی تأکید کرد: حقوق همه نامزدها به صورت علی‌السویه رعایت خواهد شد و به حکم قانون و براساس نظارت کمیسیون تبلیغات انتخابات براساس عدالت و برابری رسانه‌ای شاهد عدالت و برابری در تمام برنامه نامزدها اعم از تولیدات تلویزیونی، مستندها و حتی بخش های خبری هستیم.

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما گفت: در این روند کمیسیون نظارت بر انتخابات، نظارت کاملی را اعمال کرده و خواهد کرد و تا به حال هم در این مدت شاهد عملکرد بسیار مثبت رسانه ملی بودیم و تعامل بسیار مناسبی که با کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات داشته است.

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای زمان‌بندی تولید و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی نامزدهای ریاست‌جمهوری مساوی و عادلانه است و اعتدال کاملی در همه بخش‌ها حتی بخش‌های خبری برای آنان ایجاد شده است.

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به ادعای برخی مبنی بر رعایت نشدن اعتدال در برنامه‌های رادیو و تلویزیونی نامزدهای ریاست‌جمهوری از رسانه ملی، گفت: از پیش از قرعه‌کشی و از زمانی که جدول زمان‌بندی برنامه‌ها در حال تهیه بود این جدول با تصویب این کمیسیون آماده و مراسم قرعه‌کشی نیز با حضور همه اعضای آن برگزار شد.

وی افزود: تولید و پخش برنامه‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری تحت نظارت اعضای این کمیسیون است و حتی کمیسیون تصمیم گرفت به احترام مردم شریف ایران مناظره‌های تلویزیونی را به صورت زنده و مستقیم پخش کند.

قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد: عدالت رسانه‌ای و اعتدال کامل در همه بخش‌ها برای شش نامزد ریاست‌جمهوری به وجود آمده که تا 27 اردیبهشت، پایان تبلیغات انتخابات وجود خواهد داشت و کمیسیون تبلیغات انتخابات بر تک تک موضوعات نظارت کامل دارد.

انتهای پیام/

نظر شما