شناسهٔ خبر: 19063028 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار آران و بیدگل:

کارگران نقش ویژه ای در توسعه پایدار کشور دارند

خبرگزاری شبستان: فرماندار آران و بیدگل گفت: كارگران به عنوان نيروي محركه چرخه اقتصاد کشور نقش ويژه‌‏اي در پیشرفت و توسعه پایدار کشور دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «ابوالفضل معيني نژاد» فرماندار آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن هفته کار و کارگر گفت: كارگران به عنوان نيروي محركه چرخه اقتصاد کشور نقش ويژه‌‏اي در پیشرفت و توسعه پایدار کشور دارند.

وی كار و خدمت را نماد عزت و بالندگي فرد و جامعه دانست و خاطر نشان کرد: هر اجتماعي كه فرهنگ كار و تلاش و خدمت در آن جاري باشد، جامعه اي موفق و خودكفا خواهد بود.

فرماندار آران و بیدگل افزود: روز جهانی کار و کارگر پاسداشت خدمات صادقانه و ارزشمند کارگران شریف، صدیق و صبور است که با ظهور خلاقیت ها و بهره گیری از استعدادها و نبوغ خود همواره به عنوان نقش آفرینان عرصه کار و تولید ،عزت و عظمت ایران اسلامی را رقم زده اند.

معینی نژاد با تأکید بر برگزاری برنامه های این هفته در راستای تقویت روحیه کار و خودباوری افزود:امید است شاهد ارتقای کیفیت تولید و ارج نهادن به خدمات ارزنده کارگران و نقش سازنده  آنها در عرصه های تولید ،کار و تلاش و خودکفایی باشیم.

نظر شما