شناسهٔ خبر: 19062958 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دادستان بوشهر:

روش‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در استان بوشهر رصد می‌شود

R41363/P1377/S6,53/CT11

دادستان بوشهر گفت: شیوه‌ها، روش‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی و محتوای آن از سوی ستاد پیشگیری از وقوع جرم استان بوشهر رصد می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی حسن‌پور بعداز ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان بوشهر با بیان اینکه افزایش آگاهی سبب کاهش تخلفات انتخاباتی می‌شود اظهار داشت: رسانه‌ها از ارکان مهم آگاه سازی در جامعه به شمار می‌روند که در عرصه انتخابات باید به صورت قانونمند عمل کنند.

وی با تاکید بر رصد فعالیت نامزدهای انتخاباتی در استان بوشهر تصریح کرد: شیوه‌ها، روش‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی و محتوای آن از سوی ستاد پیشگیری از وقوع جرم استان بوشهر رصد می‌شود.

دادستان بوشهر از تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان انتخاباتی خبر داد و تاکید کرد: در صورت بروز تخلف تذکر، دعوت، احضار و در نهایت پرونده برای افراد متخلف تشکیل می‌شود.

حسن‌پور با تاکید بر جلوگیری از تنش و اختلافات در برگزاری تبلیغات انتخاباتی افزود: سخنرانان ستادهای نامزدهای انتخاباتی از سخنرانی‌ها و بیاناتی که سبب تنش در جامعه می‌شود خودداری کنند.

وی با بیان اینکه هرگونه تجمع به خصوص در فضای عمومی نیاز به مجوز دارد گفت: ستادهای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی با رعایت شئونات اسلامی از هرگونه فعالیتی که سبب سلب آسایش و یا اخلال در عبور و مرور مردم می‌شود خودداری کنند.

دادستان بوشهر با تاکید بر پرهیز از اهانت و تخریب رقبای انتخاباتی تصریح کرد: محتوای تبلیغات کاندیداها باید عاری از هرگونه اهانت، نشر اکاذیب و تخریب باشد و تنها برنامه‌ها و هدفهای خود را معرفی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما