شناسهٔ خبر: 19062840 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به شیراز:

بودجه استان ها در برنامه ششم توسعه جهش یافته است

شیراز-ایرنا- رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به استان فارس گفت: در برنامه ششم توسعه ، سهم مناسبی از بودجه کشور به استان ها اختصاص یافته که جهشی در نوع خود محسوب می شود و امیدواریم که این امر به حل مشکلات فراروی استان ها منجر شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علی لاریجانی که شامگاه چهارشنبه در بدو ورود به شیراز مورد استقبال استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این استان قرار گرفت، افزود: هدف از سفر به فارس بیشتر آشنا شدن با وضعیت این استان است.
وی درباره برنامه های سفر 2 روزه خود به استان فارس گفت: قرار است در جلسه ای که برای گرامیداشت شهداست، شرکت کرده و در این سفر کوتاه، مسایل استان فارس را پیگیری کنیم.
رییس قوه مقننه با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه، تمهیدات خوبی را برای استان ها در نظر گرفته ایم، تصریح کرد: در برنامه ششم و با در نظر گرفتن بودجه 30 درصدی سهم استان ها که جهشی در این زمینه است، امیدواریم در 5 سال آینده وضعیت بهتر شود.
زیارت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، حضور در جلسه شورای اداری شهرستان فیروزآباد و کنگره شهدای این شهرستان از برنامه های رئیس مجلس در سفر به استان فارس و شهرستان فیروزآباد است.
شهرستان فیروزآباد در 92 کیلومتری جنوب غرب شیراز واقع است.
9103*9122*2027
خبرنگار:حمید شهریاری**انتشاردهنده: سیداحمد نجفی

انتهای پیام /*

نظر شما