شناسهٔ خبر: 19062776 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس ستاد مرکزی حجت الاسلام رئیسی در خراسان شمالی خبر داد:

گنجاندن " بسته حمایتی ویژه بانوان" در برنامه های رئیسی

رئیس ستاد مرکزی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در خراسان شمالی گفت:: یکی از دغدغه های مهم حجت الاسلام رئیسی بانوان است، به همین دلیل یک بسته حمایتی بانوان اعم از بانوان خانه دار، شاغل را آماده کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از راه ساجده، جواد شاهین فر،رئیس ستاد مرکزی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در خراسان شمالی در جمع خبرنگاران درباره برنامه های رئیسی برای بانوان اظهار کرد: یکی از دغدغه های مهم حجت الاسلام رئیسی بانوان است، به همین دلیل یک بسته حمایتی بانوان اعم از بانوان خانه دار، شاغل را آماده کرده اند.

وی بیان کرد: حجت الاسلام رئیسی با اشتغال بانوان هیچ مشکلی ندارند.

شاهین فر اضافه کرد: این بسته حمایتی مربوط به حمایت های مالی نیست و مربوط به حمایت های همه جانبه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی است.

وی گفت: این بسته حمایتی به درخواست حجت الاسلام رئیسی در مصاحبه ها و مناظره های تلویزیونی اعلام می شود.

موسی الرضا ثروتی، عضو شورای راهبری ستاد رئیسی در خراسان شمالی در ادامه بیان کرد: اصولا هر کسی که می خواهد در جایگاه ریاست جمهوری باشد زمانی موفق است که قانون اساسی و قوانین را به درستی اجرا ک.

وی افزود: با توجه به سه دوره ای که در مجلس بودم، قوانین متعددی تصویب شد که در چه در دولت سابق چه دولت فعلی اجرایی نشد.

ثروتی اشاره کرد: اگر احترام به قانون و قانون مداری حاکم شود، ریل گذاری را مجلس انجام می دهد و دولت ها در آن ریل ها باید حرکت کنند، ضمن اینکه دولت هم می تواند پیشنهاد ریل گذاری را بدهد، در ارتباط با بانوان، جوانان و اقشار مختلف جامعه لایحه دهد و اقداماتی را انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: در مجلس هفتم قانونی تصویب شد به نام تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و مسکن جوانان که به نفع جوانان بوده است، ولی اجرایی نشده است.

همچنین ادامه داد: در سال 93 دررابطه با بحث اشتغال 4000 میلیارد تومان و 1500 میلیارد تومان برای مسکن جوانان گذاشته شد که یک ریال هم هزینه نشد و تنها چیزی که مهم است اجرای قانون و حرمت گذاشتن به قانون است.

ثروتی در انتها گفت: بانوان در قانون اساسی جایگاه ویژه ای دارند و هر کسی که به عنوان ریاست جمهور انتخاب شود باید اصول قانون اساسی را اجرا کند.

 

انتهای خبر/ ر

 

نظر شما