شناسهٔ خبر: 19062764 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرماندار شهرستان هرسین:

وظیفه مسئولین در امر انتخابات رعایت امانت مردم و پاسداشت آراء آنان است

کارگاه آموزشی قوانین انتخابات هیأت های اجرای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان هرسین برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیوانگاه هرسین، کارگاه آموزشی قوانین انتخابات هیأت های اجرای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان هرسین برگزار شد.

 

امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در این کارگاه آموزشی یک روزه ضمن اشاره به جایگاه مهم جلسات آموزشی طی سخنانی اظهار داشت : مهمترین حسن دوره های آموزشی در امر انتخابات دست یافتن به ادبیاتی مشترک در حوزه اجرایی خواهد بود و مشکلات را از نظر مفاهیم ذهنی حل خواهد کرد.

 

وی ادامه داد : بر اساس تقویم زمانبندی انتخابات بیست و سه روز دیگر به زمان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باقی مانده است و این یک زمان طلایی برای کشور و مجال امتحان برای دوستداران ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی در راستای عدم سوء استفاده از جایگاهها و تریبون هاست که از آن به نفع اشخاص یا جریان خاصی استفاده نکنند.

 

فرماندار هرسین افزود : وظیفه مسئولین در امر انتخابات رعایت امانت مردم و پاسداشت آرا آنان است و می بایست فضای انتخابات را از هرگونه آلودگی پاک کنند تا انتخابات از مسیر واقعی خود دور نشود.

 

شاه آبادی همچنین از اعضای هیأت های اجرایی شهرستان خواست با احساس تکلیف عمل کنند و معتمد بودن خود را حفظ کنند.

 

فرماندار شهرستان هرسین تصریح کرد : برای انجام انتخاباتی سالم در سطح شهرستان برنامه های مدونی در حوزه های مختلف آموزشی و اجرایی تهیه کرده ایم .

 

امیر شاه آبادی در پایان سخنانش اظهار داشت : برطبق قانون کلیه دستگاههای اجرایی مؤظفند منابع مالی ، انسانی و پشتیبانی خود را در اختیار ستاد انتخابات فرمانداری قرار دهند.

نظر شما