شناسهٔ خبر: 19062390 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست تیم ملی والیبال امید ایران:

اردبیل آماده برگزاری مسابقات والیبال بزرگ‌سالان است

اردبیل – سرپرست تیم ملی والیبال امید ایران گفت: زیرساخت‌های ورزشی در اردبیل به شکل مطلوب فراهم شده و در پی میزبانی مسابقات آسیایی والیبال این استان آماده میزبانی والیبال بزرگ‌سالان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امیر مهدی نفر عصر چهارشنبه در حاشیه ورود تیم ملی والیبال امید ایران به اردبیل در جمع خبرنگاران تصریح کرد: با توجه به میزبانی اردبیل برای مسابقات آسیایی والیبال در چند مرحله امکانات این استان مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی افزود: دو سالن رضا زاده و شهید آسمانی به شکل مناسبی تجهیز شده و امکانات ورزشی مطلوبی برای برگزاری مسابقات آسیایی فراهم شده است.

سرپرست تیم ملی والیبال امید ایران متذکر شد: با توجه به آمادگی زیرساخت‌ها استان اردبیل قابلیت میزبانی مسابقات والیبال بزرگ‌سالان را نیز دارد.

نفر هدف اصلی تیم والیبال کشور را صعود به مسابقات جام جهانی مصر عنوان کرد و افزود: در نظر داریم از فردا به مدت پنج روز تمرینات مداومی جهت حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی والیبال اجرا کنیم.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه مسابقات آسیایی مسابقات انتخابی جام جهانی است، تمامی توانمندی تیم به کار گرفته می‌شود تا بتوانیم حضور پرشوری داشته باشیم.

نظر شما