شناسهٔ خبر: 19062363 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی تیم والیبال امید ایران مطرح کرد؛

استفاده از امکانات اردبیل جهت صعود به مسابقات جام جهانی والیبال

اردبیل – سرمربی تیم والیبال امید ایران با تأکید به تلاش این تیم برای صعود به مسابقات جام جهانی مصر به استفاده حداکثری از امکانات ورزشی استان اردبیل تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، خوان مانوئل سیچلو عصر چهارشنبه در حاشیه ورود تیم ملی والیبال امید ایران به اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل میزبان مسابقات آسیایی والیبال است و تلاش ما حضور قدرتمند در این مسابقات با هدف صعود به جام جهانی مصر است.

وی افزود: با توجه به امکانات مناسب و سالن‌های ورزشی مجهز، تیم والیبال زیر ۲۳ سال کشور قبل از آغاز مسابقات آسیایی در استان حاضر شد تا بتواند از امکانات ورزشی استفاده کرده و تمرینات لازم را سپری کند.

سرمربی تیم والیبال امید ایران به آمادگی مطلوب این تیم اشاره و تأکید کرد: امکانات لازم برای تمرینات تیم والیبال تدارک دیده شده و تا روز برگزاری مسابقات تمرینات منظم و فشرده‌ای برای تیم در نظر داریم.

به گفته سیچلو با توجه به اینکه مسابقات آسیایی والیبال، مسابقات انتخابی است، رقابت فشرده‌ای در بین تیم‌های آسیایی مشاهده خواهد شد و لازم است برای موفقیت تیم ملی ایران تمامی تلاش خود را به کار گیرد.

وی بخشی از این موفقیت را در سایه استقبال مطلوب هواداران و دوستداران این رشته ورزشی دانست و ابراز امیدواری کرد: مردم اردبیل با حضور پرشور خود قوت قلبی برای ورزشکاران باشند.

نظر شما