شناسهٔ خبر: 19062297 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

آخرین قسمت «پیاده آمده‌ایم» از جوار حرم امام حسین(ع) امشب پخش می‌شود(اخبار ادبی و هنری)

آخرین قسمت از برنامه «پیاده آمده‌ایم» که بطور مستقیم از حرم مطهر سیدالشهدا(ع) پخش می‌شود، امشب ساعت 24 روی آنتن شبکه اول سیما می‌رود.

صاحب‌خبر -


هادی نعمت‌اللهی کارگردان برنامه «پیاده آمده‌ایم» در گفت وگو با خبرنگار کیهان اظهار داشت: سری اول این برنامه به مناسبت اربعین و درباره همین موضوع روی آنتن رفت. با توجه به استقبال گسترده از «پیاده آمده‌ایم»، سری دوم این برنامه نیز در سال جدید طی 12 قسمت روی آنتن شبکه اول سیما رفت. در این سری ما در کنار بحث‌های مرتبط با قیام امام حسین(ع) به موضوع خانواده نیز پرداختیم. سه محور محبت، گفت‌وگو و مسئولیت‌پذیری در خانواده با حضور کارشناسان برنامه، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی درباره ویژگی‌های این برنامه توضیح داد: «پیاده آمده‌ایم» اولین برنامه تلویزیونی است که در جوار بارگاه ملکوتی سیدالشهدا(ع) تولید و پخش می‌شد. همچنین برای اولین بار در قالب طرح سلام نیابتی مردم می‌توانند بطور مستقیم حاجت‌های خود را به صورت مکتوب و صوتی ارسال کنند که از طریق این برنامه پخش می‌شود. ویژگی خاص دیگر این برنامه این بود که محصول مشترک ایران و عراق محسوب می‌شود. یعنی بسیاری از عوامل فنی آن، برادران عراقی ما هستند و در کنار عوامل ایرانی به تولید برنامه‌ای در خدمت ارزش‌های عاشورایی می‌پردازند.  
نعمت‌اللهی درباره استقبال مردم از این برنامه نیز گفت: با اینکه برنامه «پیاده آمده‌ایم» فقط هفته‌ای یک بار، آن هم ساعت 24 پنجشنبه شب‌ها روی آنتن می‌رود، اما به‌طور میانگین در هر برنامه بین 50 تا 60 هزار پیامک برای این برنامه ارسال می‌شود که گویای استقبال خوب مردم از این برنامه است.



نظر شما