شناسهٔ خبر: 19061135 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

کانال های تبلیغاتی انتخابات، مهمان ناخوانده این روزهای مردم ورامین

ایرنا

صاحب‌خبر -

با نزدیک شدن به روز برگزاری انتخابات در 29 اردیبهشت ماه ، بسیاری از طرفداران نامزدهای انتخابات(ریاست جمهوری
و شوراها) و پیش از آغاز رسمی تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراها، اقدام به ایجاد کانال ها و گروه های تلگرامی کرده اند و با عضو کردن بدون اجازه مردم، اقدام به تبلیغ له یا علیه نامزدها به ویژه در انتخابات شوراها می کنند.
این کانال های تلگرامی که اغلب با بهره گیری از عنوان حامیان مردمی ، اقدام به تبلیغ برای نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی به ویژه در شهرها می کنند، تلاش دارند که در عرصه فضای مجازی نیز گوی سبقت را از دیگران ربوده و با عضو کردن افراد بیشتر ، محبوبیت نامزد خود را به رخ دیگران بکشند.
ترک کردن گروه های تلگرامی از سوی مردم نیز تلاش تقریبا بیهوده ای است ، چرا که بلافاصله به عضویت گروه و یا کانال و شبکه دیگری در فضای مجازی در می آئید.
حضور بیش از 300 نامزد انتخابات شوراها در شهرستان های ورامین ، قرچک و پیشوا که هر کدام از یک یا چند کانال تبلیغاتی برخوردار هستند، فضای رقابتی گسترده ای را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت : فعالیت تمامی نامزدهای انتخابات و طرفداران آن ها در فضای مجازی به طور کامل رصد شده و با هر گونه بی اخلاقی و عدم پایبندی به قانون برخورد قانونی صورت می گیرد.
عباسعلی سعیدیان افزود: هدف نخست تمامی افراد می باید زمینه سازی برای حضور گسترده آحاد مردم در انتخابات باشد که به طور قطع حضور قاطع مردم در این رویداد مهم سیاسی می تواند با انتخاب افراد اصلح همراه شود.
وی تأکید کرد: نامزدهای انتخابات و طرفداران آنها در فضای مجازی می باید از توهین به افراد و تخریب رقبا پرهیز کرده و به بیان عملکرد نامزد خود بپردازند.
وی اظهار کرد: توهین به دیگران نه در آموزه های دینی و اسلامی ملت ما جای دارد نه اخلاق آن را می پسندد ، رهبر معظم انقلاب نیز بارها به رعایت ادب و حفظ شأن افراد تأکید داشته اند و همه ملزم به رعایت این مهم می باشند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
خبرنگار : سید حسن میری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7254**1625

برچسب‌ها:

نظر شما