شناسهٔ خبر: 19061017 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:

چرا عده‌ای را در مسند قدرت قرار دهیم که شجاعت مقاومت در برابر دشمن را نداشته باشند

R7877/P1377/S6,71/CT11

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: چرا عده‌ای را در مسند قدرت قرار دهیم که شجاعت مقاومت در برابر دشمن را نداشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری عصر امروز در چهارمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم شهید امیررضا علیزاده با بیان اینکه باید از محضر شهدا درس بگیریم، اظهار داشت: خدا را شاکرم ما را جزء میهمانان این شهید والا مقام قرار داد.

وی با اشاره به اینکه خدا بالاترین مقام در قرآن را مقام شهدا معرفی می‌کند و می‌فرماید گمان نکنید شهدا می‌میرند بلکه از خدای خود روزی می‌گیرند گفت: شهید کسی است که خدا می‌فرماید من دیه او شدم؛ شهید با خدا معامله مشروط می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه خدا جان شهید را می‌خرد و با او معامله می‌کند و در قبال جان و مال او بهشت را بر او ارزانی می‌کند، افزود: شهید به شرط اینکه دوباره شهید شود حاضر می‌شود از بهشت به زمین برگردد.

تسخیری مجالس شهدا را توأم با پیام‌های مهمی خواند که باید به آن توجه کرد و افزود: یکی از نکاتی که شهدا در وصیت نامه‌های خود به آن تاکید کردند حفظ انقلاب اسلامی است؛ این انقلاب متعلق به اشخاص نیست، برخی خود را صاحب انقلاب ندانند، این ملت صاحب انقلاب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه ملت و شهدا برای اسلام مقاومت کردند متذکر شد: شهدا وصیت کردند که ما باید نگهبان این انقلاب باشیم و از دستاوردهای انقلاب پاسداری و حفاظت کنیم.

وی احترام و اطاعت از ولایت را از دیگر وصایای شهدا دانست و خاطرنشان کرد: ولایت فقیه استمرار حرکت انبیاست و وصیت رزمندگان این بود که امام (ره) را هرگز تنها نگذاریم.

تسخیری با بیان اینکه برخی در بین راه انقلاب، امام (ره) را تنها گذاشتند اظهار داشت: این مسئله در عصر پیامبر اسلام (ص) نیز اتفاق افتاد و  برخی با اینکه در ظاهر دوست‌دار پیامبر (ص) بودند کمر به قتل او بستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان اذعان داشت: عده‌ای رسماً ولایت فقیه را تحت فشار قرار دادند و خواستار حذف ولایت‌ هستند و امروز در مقابل امام شمشیر خود را برهنه کردند.

وی با بیان اینکه اسلام از انسان‌های سست عنصر ضربه می خورد تاکید کرد: هیچ کس اوضاع ما را تغییر نمی‌دهد مگر با دست خودمان؛ چرا عده‌ای را در مسند قدرت قرار دهیم که شجاعت مقاومت در برابر دشمن نداشته باشند و برای پرتاب موشک علمی خود از کدخدا اجازه بگیرند.

تسخیری مقاومت را سر تسلیم فرود نیاوردن در برابر استکبار دانست و افزود: امروز ایران، فردا سوریه و چند روز بعد در عراق؛ نباید برای یاری اسلام سرزمین بشناسیم و مظهر مقاومت همین علیزاده‌ها هستند؛ شهدای ما اینگونه عمل کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب افزود: رئیس جمهور باید مومن، انقلابی و پرکار باشد و کسی باشد که حال کار داشته باشد و درد آشنا باشد و به مسئله تولید و اشتغال بپردازد.

وی با بیان اینکه ما در یک شرایط خاص قرار داریم خاطرنشان کرد: باید دقت کنیم چه کسی را در راس قوه مجریه قرار می‌دهیم و نباید بگذاریم دست هر کسی به اینجا برسد بلکه باید این جایگاه  را در اختیار افراد پاک دست قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما