شناسهٔ خبر: 19060706 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی:

‌عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران در «تولید و اشتغال» است

R7848/P1377/S6,66/CT11

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران و یکی از مهم‌ترین فاکتورها و مولفه‌های قدرت «تولید و اشتغال» است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی بعدازظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان در سال 96، که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان و مسئولان استان در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد، با بیان اینکه ماه‌های رجب، شعبان و رمضان فصل بهار اولیاء خداوند است، اظهار داشت: در مباحث عرفانی و تربیتی روحی سال را به نه اربعین تقسیم کرده‌اند و در روایات اسلامی آمده هر کسی که چهل شبانه‌روز بر نفس خود حاکم و اخلاص داشته باشد قلبش کانون نور و رحمت و زبانش زبان صدق می‌شود.

وی گفت: همه ما مسلمانان باید برای تعالی و تکامل خود از فرصت‌های موجود و ماه‌های رجب، شعبان و رمضان نهایت استفاده کنیم تا توشه‌ای پر از تقوا برای آخرت خود فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: دعای شعبانیه، دعای امام‌حسین(ع)، دعای کمیل امیرالمونین(ع) و دعای امام باقر(ع) آنقدر عظمت و پرمغز بوده که حساب ندارد و باید فرصت‌های موجود را غنیمت بشماریم چون هدف اسلام به تعالی و تکامل رسیدن انسان‌ها است.

وی گفت: اگر بتوانیم در این زمینه موفق باشیم بدون شک در عرصه خدمات رسانی بیشتر به آحاد مردم هم جامعه نیز موفق خواهیم شد.

سعی کنیم برای جامعه اسلامی منشاء خیر و برکت باشیم

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی افزود: همه ما سعی کنیم که برای جامعه اسلامی منشاء خیر و برکت باشیم چون خدمت کردن به مردم و پاسداری از خون شهیدان، حیات طیبه امام(ره) و حیات طیبه رهبر معظم انقلاب فرصتی ارزشمند و غنی است.

وی اظهار کرد: فضای جمهوری اسلامی فرصتی ارزشمند است که اگر قدر آن را ندانیم این فرصت از بین می‌رود و اگر کفران نعمت کنیم خداوند نعمت‌ها را از همه ما می‌گیرد بنابراین باید قدرشناس باشیم.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با بیان اینکه میدان و عرصه خدمت در کشور ایران بسیار فراوان است گفت: در عرصه بین‌المللی هم میدان تلاش و کار باز بوده و باید آماده خدمت رسانی باشیم و امسال باید تلاش مضاعفی بکنیم چون خواسته رهبر معظم انقلاب «اقتصاد مقاومتی:تولید-اشتغال» است.

عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران در «تولید و اشتغال» است

وی گفت: عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران  و یکی از مهم‌ترین فاکتورها و مولفه‌های قدرت «تولید و اشتغال» است و اگر بخواهیم کشور قدرتمندی باشیم باید در قدرت اقتصادی تلاش مضاعفی کنیم و تحقق آن هم امکان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: امکان کارکردن بیشتر از شرایط کنونی کشور وجود دارد اما باید همت‌ها و اراد‌ه‌ها قوی‌تر شود و مسئولان تلاش بیشتری کنند.

وجود بیکاری در استان‌های کشور شایسته ایران نیست

وی گفت: اینکه در برخی استان‌های کشور 20 یا 30 درصد بیکار وجود دارد برای کشور بد است و باید در اقتصاد مقاومتی تلاشمان را بیشتر کنیم و نسخه رهبری یعنی اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا کند چون زحمات زیادی برای آن کشیده شده است

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی افزود: 24 بند اقتصاد مقاومتی دارای بیش از یکصد محور بوده و اساس آن این است که اقتصاد کشور را در برابر توطئه‌های بیگانگان مصون کنیم و واردات را کاهش و توسعه صادرات غیرنفتی داشته باشیم و این کار هم شدنی است.

وی با اشاره به اظهارات وزیر بهداشت و درمان اظهار کرد: برای کشور ایران خیلی بد است که در منطقه اولین واردکننده لوازم آرایشی هستیم اما در مصرف شیر که بهترین مواد غذایی و برای سلامت جامعه مفید بوده در رتبه چندم دنیا قرار گرفتیم.

همه برای عظمت و سربلندی کشور امام زمان(عج) تلاش کنیم

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: استان کردستان و مردم غیور این سرزمین همانند همیشه در انتخابات حضور گسترده و باشکوه داشته باشند و همه برای عظمت و سربلندی میهن اسلامی و کشور امام زمان(عج) بسیج و تلاش مضاعف کنیم.

در برابر مرتجعین خبیث و جنایتکاران پلید منطقه، اقتدار ایران اسلامی را نشان بدهیم

وی گفت: همه ما باید در برابر مرتجعین خبیث و جنایتکاران پلید منطقه، توانمندی و اقتدار ایران اسلامی را به خوبی نشان بدهیم و همه باید برای عظمت و سربلندی ایران اسلامی تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به انتخابات پیش‌رو خاطر نشان کرد: انتخابات شوراها هم بسیار مهم است چون تماس مستقیم با زندگی روزمره مردم دارند و باید آدم‌های کاملاً امین، دلسوز، متعهد، صاحب نظر، اهل تشخیص، ندزد، شجاع و غیرتمند به شوراهای سراسر کشور ورود پیدا کنند تا بتوانند گام‌های بلندی برای پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما