شناسهٔ خبر: 19059852 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

دشمن به دنبال مدیریت افکار عمومی در راستای اهدافش است/ روحیه انقلابی با راحت طلبی و محافظه کاری سازگاری ندارد/باید نگاه ما متکی به درون باشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: روحیه و تفکر انقلابی با راحت طلبی، حقوق نجومی و محافظه کاری سازگاری ندارد و با آن مقابله می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در نشست بصیرت افزایی و روشنگری بسیج دانشجویی میاندوآب با حضور جمعی از  دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان با بیان اینکه منطق دشمنان، زورگویی است، اظهار کرد: باید در مقابل زورگویی های دشمنان ایستاد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: امروز مهم ترین چالش ما در داخل کشور، کم شدن و ضعیف شدن روحیه انقلابی است.

وی با بیان اینکه روحیه و تفکر انقلابی با راحت طلبی، حقوق نجومی و محافظه کاری سازگاری ندارد، گفت: فکر انقلابی با تنبلی و راحت طلبی و حقوق نجومی مقابله می کند.

مولودی تصریح کرد: هر کس که در نظام اسلامی مسئولیت می گیرد باید روحیه انقلابی داشته و مثل شهدا فکر و عمل کند و از سیم خاردار نفس خویش بگذرد و در این صورت است که می تواند انقلاب را به پیش ببرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه روحیه انقلابی باید در بین جوانان و دانشجویان تقویت شود، اظهار کرد: انقلابی کسی است که از منافع مادی خویش بگذرد و در خدمت دین و آرمان های انقلاب باشد.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال مقابله با نظام از درون هستند و می خواهند از این طریق به اهداف خود دست یابند، افزود: آنها برای این کار می خواهند افکار عمومی را مدیریت کرده و در بستر انتخابات آنهایی را سرکار بیاورند که خواسته یا ناخواسته افکار دشمن را پیاده کند.

مولودی گفت: دشمنان می خواهند با طرح مسائلی مانند جنگ، ذهن ما را از جنگ واقعی که همان جنگ نرم است و شروع کرده اند، منحرف سازند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری و با تاکید بر اینکه باید در اقتصاد و همه مسائل نگاه به درون داشته باشیم، تصریح کرد: نگاه به بیرون یعنی مرعوب و وابسته شدن.

وی هم چنین با تاکید بر اینکه نباید به دشمنان اعتماد کرد، افزود: دیپلماسی خوب است اما نه به معنای امتیاز دادن و امتیاز نگرفتن و اشتباه و خطای بزرگی است که به دشمن اعتماد کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما