شناسهٔ خبر: 19056212 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

نماینده خانه مطبوعات در شهرستان ری انتخاب شد

خانه مطبوعات یک نهاد قانونی و صنفی برای رسانه ها است و این قشر زحمت کش و تاثیرگذار باید برای خود هدایت رسانه ای را بر دست گیرند.

صاحب‌خبر -
مراسم تعیین نماینده خانه مطبوعات استان تهران در شهرستان ری، چهارم اردیبهشت و همزمان با عید مبعث در مجتمع فرهنگی و هنری شیخ ابوالفتوح رازی شهرری برگزار شد.

به گزارش عصر خبر، در این نشست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و مسئولان و نمایندگان رسانه های جمعی در شهرستان ری حضور داشتند.در ابتدای این نشست، «سید محمد موسوی» رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری گفت: ضمن تبریک عید مبعث بر اهمیت پوشش رسانه ای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی تاکید کرد و افزود: رسانه ها نقش مهم و تاثیرگذاری برای حضور آحاد ملت شریف ایران در این رویداد سرنوشت ساز دارند.

نماینده خانه مطبوعات در شهرستان ری انتخاب شد
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود:  خانه مطبوعات یک نهاد قانونی و صنفی برای رسانه ها است و این قشر زحمت کش و تاثیرگذار باید برای خود هدایت رسانه ای را بر دست گیرند.

در ادامه هر یک از مسئولان رسانه ها به ارائه دیدگاه های خود پرداختند و نظرات خود را درباره فعالیت  خانه مطبوعات ابراز کردند.در این نشست از میان کاندیداهای دارای شرایط مندرج در اساسنامه خانه مطبوعات، به ترتیب محسن شیرازی نژاد با 21 رأی، اسمعیل شاه محمدی با 20 رأی، مصطفی علی اکبری با 16 رأی، روح الله حسین زاده با 16 رأی و انسیه  اسماعیلی با 16 رأی از سوی سرپرستان نشریات و خبرگزاری های شهرستان ری بیشترین آرا را بدست آوردند و منتخبین نیز به اتفاق آراء «اسمعیل شاه محمدی» را به عنوان نماینده خانه مطبوعات شهرستان ری در استان تهران انتخاب کردند.

نظر شما