شناسهٔ خبر: 19054178 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

جهانگیری: آمده ام رئیس جمهور شوم

معاون اول رئیس جمهور، با بیان اینکه من و آقای روحانی رقیب هستیم گفت: بنده آمده‌ام که رئیس‌جمهور شوم.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از مهر، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به این سوال که آیا در مناظره های انتخاباتی شرکت می کنید یا خیر؟ گفت: «من در همه مناظره های انتخاباتی شرکت می کنم؛ ۱۰ تا از این مناظره ها هم بگذارند شرکت می کنم.»

وی در پاسخ به این پرسش که رئیس جمهور در این مناظره ها شرکت خواهد کرد یا خیر، گفت: آقای رئیس جمهور کارش زیاد است و نمی شود گفت هر جلسه ای که گذاشته می شود، رئیس جمهور بیاید اما در مناظره آتی شرکت خواهد کرد، برنامه اش را تغییر داده تا در مناظره حضور داشته باشد.

جهانگیری در پاسخ به این سوال که گفته شده می خواهید انصراف دهید، گفت: تا حالا در زندگی‌ام انصراف نداده‌ام و از رقابت‌های ریاست جمهوری هم انصراف نمی‌دهم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه رئیس جمهور باز هم اعلام کرده است برنامه ۱۰۰ روزه برای حل مشکلات دارند، گفت: من سخنگوی رئيس‌جمهور نيستم، اگر سوالی دارید از خودشان بپرسید، ما رقيب هستيم؛ با همه رقبا رفيق هستم و با آقای روحانی رفيق‌تر.

معاون اول رئیس جمهور همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا شما در کابینه بعدی خواهید بود یا نه، تصریح کرد: بنده آمده‌ام رئیس‌جمهور شوم.

نظر شما