شناسهٔ خبر: 19049874 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار سیستان و بلوچستان:

حضور حداکثری در انتخابات زمینه نزدیک شدن به مطالبات را فراهم می‌کند

R7843/P1384/S6,65/CT7

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حضور حداکثری در انتخابات زمینه نزدیک شدن به مطالبات را فراهم می‌کند بنابراین همه ما وظیفه داریم در عرصه انتخابات حضور پیدا کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سراوان، علی‌اوسط هاشمی شامگاه سه‌شنبه  در جمع علما، معتمدان، نخبگان، جوانان و مسئولان شهرستان سراوان در سرسرای اداره ارشاد این شهرستان اظهار داشت: حضور حداکثری در انتخابات زمینه نزدیک شدن به مطالبات را فراهم می‌کند بنابراین همه ما وظیفه داریم در عرصه انتخابات حضور پیدا کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: مردم باید همان‌طور که در سطح ملی در انتخات ریاست جمهوری دقت دارند، در شوراها نیز با اعمال اراده و کادرسازی، دقت لازم را در انتخاب داشته باشند.

وی تصریح کرد: آرمانی‌ترین شرایط دولت مشارکت مردم بود که تغییر را ایجاد کرد تا دشمنان برای نظام برگرفته از اراده ملت هر روز تهدیدی را به زعم خویش بر روی میز نگذارند.

هاشمی گفت: 490 میلیارد تومان اعتبار برای سد "ماشکید سفلی" در منطقه بلوچستان اختصاص یافته که تا 550 میلیارد تومان قابل افزایش است و از این میزان 90 میلیارد تومان در سال جاری تخصیص می‌یابد.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: 1400 ردیف مجوز استخدام رسمی معلم با رویکرد بوم برای بوم در استان گرفته شده تا حق دانش‌آموزان را احیا کنیم.

وی گفت: در حال حاضر بالغ بر هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مرکز استان در حال اجراست؛ 2 بیمارستان 90 و 96 تختخوابی با رویکرد تخصصی در حال ساخت است که وام ارزی برای یکی از آنها تامین شده است.

هاشمی ادامه داد: باید با مشارکت سرمایه‌داران منطقه بلوچستان جریانی برای توسعه و اشتغال شکل بدهید و دولت نیز با پشتیبانی از سرمایه‌گذاران زیرساخت‌ها را فراهم می‌کند.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: جمعیتی در مرکز استان از آب آشامیدنی سالم بی‌بهره هستند که از گذشته به این دولت به ارث رسیده است ولی بعضی از مسئولان به راحتی از کنار این حق مردم عبور کردند.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین‌بار پایانه مسافربری دریایی با 3.5 ساعت زمان تردد بین مسقط و بندر چابهار راه‌اندازی شده است، افزود: در سفرم به تانزانیا در دیدار با یک سرمایه‌گذار بومی مقیم آنجا مقرر شد یک نیروگاه 550 مگاوات برق در مرکز استان راه‌اندازی کند که برق زاهدان و منطقه سیستان از این محل تامین شود.

انتهای پیام/

نظر شما