شناسهٔ خبر: 19049769 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به دنبال دعوت فدراسیون جهانی دوچرخه سواری؛

دو رکابزن و یک مربی زن به دوره آموزشی کره اعزام شدند

با مساعدت فدراسیون دوچرخه سواری دو رکابزن و یک مربی زن برای شرکت در دوره آموزشی پیشرفته فدراسیون جهانی به کره جنوبی اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، روز گذشته دو رکابزن نوجوان و یک مربی بانوان جهت حضور در کلاس های پیشرفته فدراسیون جهانی در کره جنوبی راهی شرق آسیا شدند. افسانه سجادی به عنوان مربی، ساجده سیاحیان و رضوان شریفیان به عنوان رکابزن در این دوره پیشرفته حضور پیدا خواهند کرد.

در راستای توسعه و پیشرفت رشته دوچرخه سواری بانوان - uci اتحادیه جهانی دوچرخه سواری - اقدام به برگزاری یک دوره پیشرفته دانش افزایی برای مربیان بخش جاده و دوره افزایش تکنیک دوچرخه سواران بانوان کرده است که فدراسیون دوچرخه سواری ایران نیز روز گذشته سه نماینده خود را به کره جنوبی محل برگزاری این دوره ها اعزام کرد.

افسانه سجادی در این خصوص گفت: این دوره مربیگری پیشرفته حدود ۴۳ روز به طول می انجامد و اکثر کشورهای آسیایی در آن حضور پیدا خواهند کرد. سال گذشته این دوره ها برای رشته پیست بود و امسال در بخش جاده این دوره ها برگزار خواهد شد. جا دارد از فدراسیون دوچرخه سواری تشکر کنم که هزینه های این سفر را تقبل کرده و موجب شد به هر شکلی در این دوره ها شرکت کنیم. امیدواریم نماینده خوبی برای بانوان ایرانی باشیم.

رضوان شریفیان رکابزن ۱۵ ساله کشورمان هم در خصوص این سفر گفت: خوشحال توانستم به عنوان یکی از دو نماینده بانوان دوچرخه سوار در این دوره تکنیکی پیشرفته فدراسیون جهانی حضور پیدا کنم. به طور حتم حضور در این دوره پیشرفته می تواند به آینده خودم و کشورم کمک کند. من در رده نوجوانان رکاب می زنم و هدفم این است که بتوانم مدال طلای بازی های آسیایی را کسب کنم و رکورد ۲ کیلومتر ایران را بزنم.

ساجده سیاحیان دیگر رکابزن نوجوان اعزامی به کلاس های پیشرفته دوچرخه سواری حضور در این کلاس ها را دریچه ای نو برای رشد و پیشرفت بانوان دوچرخه سوار عنوان نمود.

رکابزن اصفهانی افزود: این اقدام فدراسیون به طور حتم بی بهره نخواهد بود و ثابت می کنیم که بانوان شایستگی های زیادی دارند.

نظر شما